Dag 3 - Ripper Award - Reisverslag uit Vila do Bispo, Portugal van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Dag 3 - Ripper Award - Reisverslag uit Vila do Bispo, Portugal van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Ripper Award

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

07 April 2016 | Portugal, Vila do Bispo

De boys wilden graag om 6 uur opstaan en om half 8 in het water liggen. Dit omdat het een spot betrof waar je schijnbaar later op de dag wordt weggejaagd door de lokale surfers. Ik ben geen fan van zonder een bakje koffie met opvolgende wc-sessie de deur uitgaan, maar ben met het slaap in mijn ogen toch maar de auto ingestapt.
Hoe koud was mijn te dunne surfpak met gaten.. Desalniettemin was het super mooi de zon te zien opkomen vanaf het water.
Gebeurde er wel maar wat meer in dat water, want er waren geen golven. Er werd besloten om 'koffie-cakeje' te doen bij het enige tentje dat al zo vroeg open was. Acht koffie verkeerd en een paar bolo's later doorgereden naar Beliche, waar er weer heerlijk geript en gestunteld kon worden. Ad pakte zelfs een barrel, waarmee hij 's avonds de Ripper Award binnensleepte.
Na een flinke strand chill sessie begaven we ons richting de villa voor de lunch.
Daarna stond weer een surfsessie gepland op een strand genaamd Hippie Town. Een aantal heren kozen ervoor om bij de villa naakt te gaan zonnen. Enigszins geïntimeerd door zoveel jongeheren ben ik dus maar meegegaan naar Hippie Town om daar vanaf de rotsen de boys te bewonderen die de metershoge golven trotseerden. Petje af.
's Avonds hadden Ad en ik keukendienst, we maakten hamburgers en kikkererwtenburgers waarmee ik mijn enige nominatie voor de Ripper Award in de wacht sleepte - de Award kan ook voor goed gedrag verdiend worden. Deze werd echter gewonnen door Ad, die ik hem van harte gunde.
Daarna voldaan naar bed.

• 16 April 2016 - 20:09

Jonna:

Wow Sjaan! Klinkt goed allemaal! Gewoon volhouden en wie weet ben jij straks surfkoningin!

• 17 April 2016 - 18:37

Bert:

Wat zijn rippers en barrels en jongeheren ?
    ;-)

• 18 April 2016 - 08:45

Jana:

Heerlijk zeg, jullie genieten! ! Alleen wordt het tijd voor een nieuw dik dames surf pakje.zo n kikkererwten burger wil ik ook wel proeven mammogram :)

• 18 April 2016 - 08:56

Petra:

Haha, geniet maar lekker in de villa vol met jongeheren