Dag 4 - No skills, no glory - Reisverslag uit Vila do Bispo, Portugal van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Dag 4 - No skills, no glory - Reisverslag uit Vila do Bispo, Portugal van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Dag 4 - No skills, no glory

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

08 April 2016 | Portugal, Vila do Bispo

Geen ongedurig geneuzel vandaag, er werd meteen naar Beliche gereden, het strand waar de vorige dagen ook de beste golven waren.
Ad en ik reden eerst nog even naar een leuk vuurtorentje dat we in de verte zagen. Dit bleek Cabo de São Vicente te zijn, het meest zuidwestelijk gelegen puntje van Europa. Nou dat hebben we wel gemerkt, we waaiden bijna van die kaap af. En als we al niet omwaaiden, werden we wel omver gewandeld door enthousiaste wandelduitsers.
Snel terug naar het strand dus, om op te warmen in de luwte van de hoge rotsen. De meeste boys lagen al in het water en Ad ging er ook in. Ik was niet in de mood voor onderwater salto's en bedankte voor de hoge, holle golven. Gelukkig kreeg ik strand-yogales van Jonathan. Deze guy heeft echt een te gek leven trouwens, hij heeft zijn huis opgezegd en reist alleen nog maar rond. Zijn vreten verdient hij met grafisch ontwerpen, dus het enige wat hij mee heeft is een MacBook en een rugzakje kleding. Als hij niet aan het werk is, ligt hij in het water of yoga't 'ie op het strand. Hellooo dreamlife!

Na een wederom gezond, voedzaam lunchje en een slaapje in de villa, keerden we weer terug naar het strand. Deze keer toch maar het water in gegaan en een uurtje adem-inhou-training gedaan. Ook nog een paar onderwatersalto's gedaan en mijn surfplank weggekopt. Een vruchtbare middag.
's Avonds een heerlijk maal van garnalen in een zee van knoflook en pasta met tomaten saus en gemixte dierenkaas. Tijdens het afwassen gaven de jongens hun meerstemmige versie van 'Uptown Girl' ten beste, zo schattig!
Tevreden ons bedje in gerold en waar ik droomde dat ik in een wasmachine zat..

• 18 April 2016 - 15:15

Anne:

Oooooh kinders wat genieten!
    Vrijdagavond dinertje in albufeira AH PLIES het is maar een uurtje rijden <3 <3 <3

• 18 April 2016 - 17:27

Carolien:

nooooooooo dan vlieg ik ook over!!!! XXXXXX

• 22 April 2016 - 23:58

Jana:

Heerlijk om te lezen en zo mee te mogen genieten :)