Dag 5 - Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Carrapateira, Portugal van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Dag 5 - Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Carrapateira, Portugal van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Dag 5 - Inpakken en wegwezen

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

09 April 2016 | Portugal, Carrapateira

Heerlijk op tijd op strand gemeld. Na drie rondjes in de wasmachine vond ik het wel best en ging ik lekker paparazzi spelen.
Daarna koffie-cakeje gedaan en toen naar 'huis' voor een grote inpak-sessie.
5 van de heren vertrokken 's avonds naar de luchthaven en Ad, Jonathan en ik hadden Carrapateira als volgende bestemming.
We hebben nog even optimaal genoten van de stralende zon en de luxe villa, totdat het tijd werd om vaarwel te zeggen.
Wat een hilarische bende was het en wat lief dat we drie nachten mochten crashen!! Met speciale dank aan Mark omdat hij zijn bed aan ons heeft afgestaan..
Met z'n 3tjes vervolgden we de reis. Aan de rand van Carrapateira zetten we eerst Jo af bij één of andere tochtige schuur die door moest gaan voor 'ecolodge'. Zelf vonden we al gauw een heerlijk appartementje boven een vegan restaurant in het centum van het dorpje.
Toen het 's avonds begon te regenen dachten we wel even met pijn in ons hart aan Jonathan die van een dikke villa met vrienden naar een eenzame hooischuur was gegaan..

• 19 April 2016 - 21:25

Petra:

Arme Jonathan

• 23 April 2016 - 00:01

Jana:

Wat zullen jullie dit leventje missen..........