BOOM.. Chicago!!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu BOOM.. Chicago!!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

BOOM.. Chicago!!!

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

28 Juni 2009 | Verenigde Staten, Chicago

Hee!

We zijn in de hemel.

Maak je klaar voor een verhaal dat barst van de superlatieven, zoals mijn lieve vader deze noemt.
Gisteren zijn we heel vroeg opgestaan om met de trein naar Chicago te gaan. Helaas is het spoornetwerk hier niet zo perfectemundo als in Good 'ol Holland dus moesten we eventjes wachten tot de trein daar was (een uur). Dit gaf ons wel de kans om goed afscheid te nemen van Jean, Jerry en Jackie. Mennn wat gaan we hen missen, het was echt enorm gezellig. Maar goed vijf uur later was het gemis al wat minder want toen waren we in... CHICAGO!!! We (ik vooral denk) zijn het er nu al over eens dat het hier leuker is dan in New York, misschien vooral omdat onze accomodatie hier echt waan-zin-nig is. We logeren de laatste dagen bij Jan (Ook een dochter van Jerry en Jackie), haar man Tim en zoon Michael , nou zijn wonen volgens mij in het mooiste appartement van Chicago, het is half raam half muur dus we hebben echt een motherjeweetwel vet uitzicht over Lake Michigan en het is heul groot en ruim en natuuuurlijk hebben we een prive badkamer. Jaja nu is het jammer dat onze voorouders niet 100 jaar geleden naar Amerika zijn geemigreerd he?
Maar in elk geval, we hebben dus gelijk een stadswandeling gemaakt en dat was ook weer leuker dan leuk want er staan allemaal gekke kunstwerken enzo en overal was wel wat te doen. Ze wonen ook nog eens 10 minuten lopen van het strand af, volgens mij is dit serieus het Walhalla, ze hebben echt alles wat mijn hartje begeert.
Na deze adembenemende toer zijn mams en ik gaan zwemmen want het was wel heel erg warm.
Het avondeten was ook weer een sensatie want we aten, hoera, sushi! Ik zeg nu wel hoera maar gisteren dacht ik dat helemaal niet, superbeleefd als ik ben gaf ik echter geen kik en at ik de sushi gewoon op. Nou het was lekkeeeeeeeer!!!! Echt ik zie rauwe vis nu in een heel ander perspectief.. Moeders en ik zaten weer te stuiteren op onze stoelen van blijheid. Aan onze pret kwam nog geen eind want alsof het hier niet hemels genoeg is steken ze ook nog eens elke woensdag en zaterdagavond vuurwerk af! Hahaaha! Het lijkt wel alsof ik het allemaal uit mijn duim zuig. Maar dat is dus niet zo en zodoende zaten wij gister met panorama uitzicht van het vuurwerk te genieten. Toen waren we doodop van het oeh en aah zeggen en hadden we kramp in de kaken van het glimlachen en zijn we ons bed in gerold.

Vanochtend zijn we weer naar de kerk geweest, deze was minder 'HALLELUJAH' dan die van vorige zondag maar dat nam niet weg dat ik het kon tolereren en dat mamze uit elkaar zat te barsten van geluk. Ik denk dat ik mijn mutti straks kwijt ben aan Amerika want ze heeft het hier veel te veel naar haar zin:D
Na de kerk hebben we weer zeer smakelijk gelunchd en van Jan een tour gehad door een suburb waar heel veel huizen van Frank Lloyd Wright staan. Dit was heel cool want hij maakte hele coole huizen.
Nou dat waren weer wervelende dagen (ik had trouwens ook nog dingen te vertellen over Grandville maar dat bedenk ik nu pas en nu heb ik geen typlust meer)
dus de aller aller aller aller liefste groetjes van ons en tot over 8 dagen alweer! Time flies when you're having fun!!!!!!!!!!


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Juni 2009 - 20:26

    Bram:

    windycity blijf je daar nu de rest van de trip? pfoe en weer die luxe zeg...ik kijk hier nu ook uit het raam en heb een prachtig uitzicht op een krantenfabriek

    gr. braaam

  • 28 Juni 2009 - 20:36

    Bert:

    Jeetje wist niet dat de oostkust zo leuk was!!! Chicago deed ik ook een weekendje met Anton, en vonden we allebij een gave stad, Honkbal wedstrijd gezien, detroit tigers vs chicago white sox!! Bud-light!! en 's avonds naar de coolste jazzclub van de stad!! Ben wel benieuwd hoeveel je daar bent aangekomen! Of houden jullie ook af en toe een balans dagje ;-)
    Morgen over een week!! kijk naar je uit, geniet er van, dikke kussen!
    bert

  • 28 Juni 2009 - 22:13

    Carolien:

    'Aan onze pret kwam nog geen eind want alsof het hier niet hemels genoeg is steken ze ook nog eens elke woensdag en zaterdagavond vuurwerk af!' hahahahhaha toen lag ik echt op de grond, dat meen je toch niet?!?! wat een droomstad

    'Morgen over een week!!' how typicaaaal!:D

  • 29 Juni 2009 - 04:26

    Fem:

    Leeeeeuk!!!!

  • 29 Juni 2009 - 07:09

    Leonie:

    pfooee mijn fantasie in enthousiaste reacties geven raakt ook een beetje op... maar dat neemt het feit niet weg dat ik het nog steeds geweldig voor jullie vind allemaal! Begin jullie alleen wel een beetje te missen! Nou heel veel plezier nog daar!

    Groetjes leo

  • 29 Juni 2009 - 10:55

    Marieta:

    hahaha die architect heb ik moeten leren met tekenen, bah dat doet me denken aan school!!! Luxedierrrrrr tot over snel

  • 29 Juni 2009 - 16:08

    Gerdine:

    Ha Jeanet en Jana, wat hebbem jullie een super gave tijd zeg....
    Ben echt jaloers!
    Wil jullie helpen herinneren aan uitzwaaidienst 5 juli om 19 uur.
    Er is ook een tentje na de dienst van Wordl Servents.
    Tot dan!!Lieve groetjes Gerdine

  • 29 Juni 2009 - 19:16

    Anna En Moeders:

    ik (anna) zit nu bij je moeder. We hebben foto's gekeken. Maria had al de verslagen geprint. je moeder is erg blij dat het zo lekker gaat met jullie en vindt het erg fijn af en toe foto's te ontvangen. anton was net nog aan de lijn, die ging ook weer lezen. Ik kwam Corrie P. net tegen bij Hooglied en die is altijd doodop als ze een stukje van Jeanette heeft gelezen. Nou meiden, zoenen van jullie moeder en oma en kisses van mij.
    xxxxxxxxxxxx
    O ja, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff de winkel is geopend.

  • 06 Juli 2009 - 17:03

    Sm:

    heb je geeneens ff hiphop dingen bezocht dan :S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Amerika baby!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2009

Laatste bericht :(

02 Juli 2009

M i c r o b e r i c h t

28 Juni 2009

BOOM.. Chicago!!!

24 Juni 2009

Waterpret

22 Juni 2009

Holland in Michigan..
Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 55416

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: