M i c r o b e r i c h t - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu M i c r o b e r i c h t - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

M i c r o b e r i c h t

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

02 Juli 2009 | Verenigde Staten, Chicago

Aloha

Ik heb geen zin om te typen maar alles gaat nog steeds prima en nog eens prima.
We hebben de afgelopen dagen gewinkeld, visjes gekeken, gestarbuckst, gewatertaxied, genoten en vooral GEGETEN! Nouja het is hier dus heul leuk, maar eerlijk is eerlijk... Ik ben best wel toe aan drie daagjes Katwijk:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 03 Juli 2009 - 07:22

Bert:

Ja Jeanette, ik ben ook wel toe aan een paar daagjes Jeanette ;-)
    groetjes van Niki en hele dikke kussen van mij

• 03 Juli 2009 - 09:49

Anna Marie:

Jouw writersblock valt gelukkig samen met mijn drukke periode, dan hoef ik me niet schuldig te voelen. Nu dan: hier is het echt f...... HOT!Momenteel in de winkel, met blower en ventilator 26.6 C. Buiten nog heter, er wordt vandaag gelukkig onweer verwacht. De bonbons smelten m'n tent uit.
    Ik had zo gedacht, als jullie thuis zijn, dat jullie dan avonden organiseren waarop jullie om beurt, in chronologisch, alfabetische volgorde ofzo, tien minuten vertellen, NIET DOOR ELKAAR, we willen alles weten tot in detail.
    Miss you guys, geniet nog even en tot over een paar dagen!!

xxx ook van Jan
    ps Jana, Arja heeft een dochter, Nova, 9,5 pond!

• 03 Juli 2009 - 10:05

Leonie :

haha jullie moeten maar een zaaltje afhuren om een diapresentatie te houden en alle leuke dingen die jullie meegemaakt hebben in drie dagen want volgens mij loopt iedereen jullie deur plat als jullie terug zijn ... gelukkig heb ik drie weken de tijd om jeanetje uit te horen maar ik kom jou ook nog een dikke knuffel geven hoor jana! Tot heel snel! groetjes van leo

• 03 Juli 2009 - 10:07

Leonie Weer :

"te vertellen" ben ik vergeten te typen in mijn enthousiastme maar dat moet je dus nog even ergens in passen in het stukje hierboven... alsof jullie niet genoeg te doen hebben :P

Nou de sonjagroeten van leonie dan nog maar weer een keer

• 03 Juli 2009 - 16:47

Bram:

leuk leuk leuk leuk! tot snel netje

gr. bram

• 04 Juli 2009 - 07:44

Huub:

leuuuk leuk
    nog heeeel veel plezier de laatste daagjes
    doeiii