M i c r o b e r i c h t - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu M i c r o b e r i c h t - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

M i c r o b e r i c h t

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

02 Juli 2009 | Verenigde Staten, Chicago

Aloha

Ik heb geen zin om te typen maar alles gaat nog steeds prima en nog eens prima.
We hebben de afgelopen dagen gewinkeld, visjes gekeken, gestarbuckst, gewatertaxied, genoten en vooral GEGETEN! Nouja het is hier dus heul leuk, maar eerlijk is eerlijk... Ik ben best wel toe aan drie daagjes Katwijk:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 03 Juli 2009 - 07:22

    Bert:

    Ja Jeanette, ik ben ook wel toe aan een paar daagjes Jeanette ;-)
    groetjes van Niki en hele dikke kussen van mij

  • 03 Juli 2009 - 09:49

    Anna Marie:

    Jouw writersblock valt gelukkig samen met mijn drukke periode, dan hoef ik me niet schuldig te voelen. Nu dan: hier is het echt f...... HOT!Momenteel in de winkel, met blower en ventilator 26.6 C. Buiten nog heter, er wordt vandaag gelukkig onweer verwacht. De bonbons smelten m'n tent uit.
    Ik had zo gedacht, als jullie thuis zijn, dat jullie dan avonden organiseren waarop jullie om beurt, in chronologisch, alfabetische volgorde ofzo, tien minuten vertellen, NIET DOOR ELKAAR, we willen alles weten tot in detail.
    Miss you guys, geniet nog even en tot over een paar dagen!!

    xxx ook van Jan
    ps Jana, Arja heeft een dochter, Nova, 9,5 pond!

  • 03 Juli 2009 - 10:05

    Leonie :

    haha jullie moeten maar een zaaltje afhuren om een diapresentatie te houden en alle leuke dingen die jullie meegemaakt hebben in drie dagen want volgens mij loopt iedereen jullie deur plat als jullie terug zijn ... gelukkig heb ik drie weken de tijd om jeanetje uit te horen maar ik kom jou ook nog een dikke knuffel geven hoor jana! Tot heel snel! groetjes van leo

  • 03 Juli 2009 - 10:07

    Leonie Weer :

    "te vertellen" ben ik vergeten te typen in mijn enthousiastme maar dat moet je dus nog even ergens in passen in het stukje hierboven... alsof jullie niet genoeg te doen hebben :P

    Nou de sonjagroeten van leonie dan nog maar weer een keer

  • 03 Juli 2009 - 16:47

    Bram:

    leuk leuk leuk leuk! tot snel netje

    gr. bram

  • 04 Juli 2009 - 07:44

    Huub:

    leuuuk leuk
    nog heeeel veel plezier de laatste daagjes
    doeiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Amerika baby!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2009

Laatste bericht :(

02 Juli 2009

M i c r o b e r i c h t

28 Juni 2009

BOOM.. Chicago!!!

24 Juni 2009

Waterpret

22 Juni 2009

Holland in Michigan..
Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 55408

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: