Laatste bericht :( - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Laatste bericht :( - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Laatste bericht :(

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

04 Juli 2009 | Verenigde Staten, Chicago

Hoiiiiiiii

Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik over Amerika ga blaten!!! Maar zoals ik al had gezegd ben ik er niet super treurig over want de USA is a lot to take.. Lunchen doe je hier met vlees, dineren doe je met nog meer vlees en je kan bij de meeste restaurants zelfs een ontbijtburrito (yugh) bestellen wat nog erger is dan vlees..
Anyway we hebben best veel uitgevoerd nog deze laatste dagen hoewel moeders veel actiever is geweest dan ik.
Bij poging twee om het aquarium te bezoeken hadden we geluk (wat betekende dat er geen enormous rij stond) en dat was erg leuk want we hebben een dol-fijn-en-show gezien! Het was echter niets vergeleken bij het dolfinarium of seaworld maarja het feit dat het in Chicago is maakte dat weer goed.
Hmmmmm nou verder hebben we nog een poging gedaan om op de Sears Tower te komen maar dat mislukte ook. Dus zijn we vanochtend oeber-vroeg weer teruggegaan en ja hoor, minder rij! Wel al weer als sardientjes in de lift gepropt maar uiteindelijk kwamen we dan toch boven. Nou en nu komt het: ze hadden een soort glazen hokje aan het gebouw geplakt zodat het lijkt alsof je over de lucht loopt. Al-le-macht-ig wat ENG!!!! Ik nam echt van die ministapjes en hield me angstvallig vast aan de rand en het werd er ook niet beter op toen een tientonner amerikano me vergezelde. Maar goed ik heb het overleefd en we hebben zelfs op het laatste nippertje een Obama-bobblehead gevonden waar ik heulll blij mee ben! (Carolien het is eigenlijk een kado voor jou:D)
Goedddd verder hebben we heel veel door de stad gezwalkt want dat is nou eenmaal iets wat ik en moeps het liepste doen. Lieve mensen luister goed: vergeet New York, Chicago is waar je echt wil zijn! Het is hier zoo pretty!
Uuuhhh nou en verder hebben we heel veel rotzooi gekocht waaronder een extra reistas om al die crap in de proppen voor onze terugreis (!) morgen.
Oja! Het is vandaag trouwens Independence Day hier, ik verwachtte er heel veel van, soort van Koninginnedag kwadraat zeg maar, maar neeeeeeeeeee. Iedereen is zo blij dat ze een vrije dag hebben dat ze massaal hun familie op gaan zoeken. Dus geen straatparty's jammer genoeg maar gisteren wel een spectaculair vuurwerk (alsof we er niet al 2 gezien hebben gnagnagna) . Dat was nog een grap want na het eten zaten we een beetje te relaxen totdat we weg gingen voor het vuurwerk, horen we ineens gedonder! Was het dus al begonnen, maar die verrekte gebouwen hier zijn zo hoog dat we het niet konden zien. Wij dus keihard lopen en na 10 minuten hadden we een mooi plekje. Serieus PRECIES toen mijn achterwerk het gras raakte staken ze de laatste vuurpijl af. Zeer jammer maar ik heb gelukkig nog wel bejaarden op Michael Jackson zien dansen, Nu ga ik want we worden ingewijd in de wereld van hiphop.. Ik denk dat ik het nooit leuk zal vinden:)

Tot maandag piepsssssssssss
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 Juli 2009 - 00:03

    Leonie :

    hallo lieve suikerbuikjes van me... Dit laatste bericht was weer een feest om te lezen vooral de op micheal jackson dansende bejaarden brachten bij mij de meest hilarische beelden naar boven. Nou lieve scheeten gelukkig tot snel en ik kom als jullie weer terug zijn nog leuten hoor!
    dikke kus van leeo

  • 05 Juli 2009 - 07:45

    Bert :

    Yeah!! Minder dan 24 uur, zie er zo naar uit!!! Zal deze stukjes wel missen, kun je daar in Katwijk niet gewoon mee door gaan?,
    Heel veel dikke kussens!!

  • 05 Juli 2009 - 09:54

    Marieta:

    fijneeeeeeeeeeeeee reis

  • 05 Juli 2009 - 10:21

    Cobi:

    Lieve schatten.Een hele goeie reis naar huis toegewenst door Lisa en mij. Verheug me erop om jullie weer gauw te zien vele xxxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Amerika baby!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2009

Laatste bericht :(

02 Juli 2009

M i c r o b e r i c h t

28 Juni 2009

BOOM.. Chicago!!!

24 Juni 2009

Waterpret

22 Juni 2009

Holland in Michigan..
Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 55409

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: