de Finaluuuh - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu de Finaluuuh - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

de Finaluuuh

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

27 Februari 2011 | Indonesië, Kuta

Dag vriendjes en vriendinnetjes! (we komen er weer aan hhaha)

Nou en toen zaten drie maanden niks doen er al weer op.. We zijn het geheel in stijl aan het afsluiten door afwisselend aan het zwembad/in ons bed te liggen dus als we terug in Nederland zijn mag de zweep erover. Voor nu zal ik nog wel even onze laatste weken samenvatten. De Gili's waren eigenlijk nog even 1 groot feest en met een nare kater moesten we dan ook op de boot terug naar Bali. Ik heb het geweten.. Het eerste gedeelte was superleuk, de hoge golven zorgden voor een schitterend achtbaaneffect en omdat we op het bovendek zaten werden we ook nog eens natgespetterd. Nou wij zaten als twee kleine kinderen te gieren van het lachen op die boot en dan heel stoer met de handen in de lucht enzovoort. Tot het noodlot toesloeg en ik mijn ontbijt niet meer binnen kon houden. Drie grote golven van pannekoek banaan met limoensap-mengsel sproeiden van de boot af waarvan de eerste lading netjes op een medewerker landde. Echt heel heel charmant maar ik kon er echt niets aan doen. Het zeegeweld bleef aanhouden en na een half uur was het tijd voor de tweede ronde. Nou heel vreselijk allemaal dus toen ik eindelijk van de boot af mocht zag ik sterretjes. Gelukkig heeft Carolien wel haar lolletje gehad. Maaarrrrr wat bleek: ik was ook te ziek om nog in de aansluitende auto te zitten dus we zijn er ergens op de grote weg uitgegaan. Toen mijn maag weer op zijn normale plaats zat moesten we dus een lift naar Kuta zien te krijgen. Na een hoop gedoe (zonder schoenen op een hete asfaltweg auuuuuuwww) en hulp van lieve politiemannen zaten we uiteindelijk toch in een busje naar plaats van bestemming. Carolien heeft zelfs nog een paar woorden Indonesisch geleerd dus het was allemaal niet voor niks.
In Kuta bedachten we dat we nog 10 dagen hadden en wat we daar mee zouden gaan doen. Nou dat resulteerde dus in een tweede poging tot surfen. We hadden gewoon maar de knapste instructeur van het strand geplukt en dit bleek zijn vruchten af te werpen! Eindelijk snap ik wat er nou zo leuk aan is: namelijk als je rechtop die plank blijft staan. Dus de rest van de week hebben we een plank gehuurd en zijn we gaan stuntelen. Echt heel fijn en vooral omdat je aan het eind van de dag moe je bedje in kruipt (wat zich al sinds Nederland niet meer heeft voorgedaan). Na een week moesten we stoppen want ik werd geveld door een oorontsteking en een mysterieuze huiduitslag. De oorzaak bleek het hotel dus van hotel gewisseld en nu is alles weer bij het oude (het vorige hotel was dus niet zo schoon ieeeieieeeeeuwww) behalve dat we lekker een zwembad hebben en een warme douche. Oja en gisteren was natuurlijk onze glorieuze laatste zaterdagavond. Uiteindelijk zijn we niet eens de straat uitgekomen omdat daar een stel nederlanders zat te drinken bij een minuscuul barretje. Het bleek personeel te zijn van een strandtent op Terschelling dus we konden gelijk allemaal goed met mekaar opschieten!!! Bij het barretje zelf verkochten ze alleen margharita;s dus ik heb nu echt WALGELIJKE hoofdpijn en ik dank god op mijn blote knietjes dat ik vandaag niet op een boot hoef. Nou lieve mensen dit waren onze laatste dagen het is echt Heerlijk hier op Bali dus een volwaardige afsluiter van onze overwintering.
Bestel wel effe een lente zonnetje ofzo voor als we terug zijn!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Februari 2011 - 10:25

    Leonie:

    Schatties ik laat jullie nog even wachten op mijn reactie op dit laatste hilarische verhaal want eerst even dit.

    Anna en Petra bij deze laatste blog heb ik jullie lekker verslagen met het eerste zijn en omdat het de laatste blog is heb ik gewonnen. GNA!

    Okee terug naar jullie, lieve schatten ik heb genoten van jullie avonturen maar ik ga ze niet missen omdat jullie lekker terugkomen en heel veel grappige idiote verhalen tegen mij in het echie kunnen vertellen!

    Tot heel snel en geniet nog van de laatste daagjes en de eindeloze vliegtuigireis, ik wens jullie schermpjes en beenruimte toe!

    XXXXX Leo

  • 27 Februari 2011 - 10:59

    Gerdine:

    welkom weer in Holland, ik hoop dat het volgende week beter is....Nu regen en nog eens regen.
    Ik wil zeker ook een keer naar Bali.Mij krijg je alleen niet op een boot.
    Jeanet ik zie je...
    Max is de keuken gaan inrichten vandaag bij paal 14...
    Tot gauw,Gr Gerdine

  • 27 Februari 2011 - 12:16

    Petra:

    Zo Leonie je eindigt nu toch ook weer als eerste, shit...
    Heerlijk verslagje weer sjaan, en ohoh zo heerlijk dat jullie weer terug komen..Wel genezen van al die ellende hoop ik!!!Zie je WOENSDAG...Dinsdagavond hebben we het gezamenlijk samenzijn, jammer dat u er niet bij bent..WOensdag gaan we draaien!!!!! Doeiiii Lievelievelieve sjaantje..tot snel..

  • 28 Februari 2011 - 13:19

    Anna:

    Beste meiden, voordat ik mijn laatste reactie schrijf eerst even dit: Ik was zo nieuwsgierig naar jullie laatste bericht dat ik mezelf via een ingenieuze verbinding van laptop naar mobiel heb laten waarschuwen wanneer het binnen kwam. En toen gunde ik het die schat van een Leo zo om de eerste reactant te worden dat ik moest wachten...... maar eindelijk, bij deze dan.
    Ik vind het heel jammer voor jullie dat het erop zit, heb genoten van jullie belevenissen enz. enz. maar zal ook weer heeeeeeel blij zijn om jullie weer een big hug te geven.
    Tot straks! xx

  • 01 Maart 2011 - 14:52

    Je Adoptieouders:

    Jij morgen terug wij eergisteren weg. Zien elkaar pas als alle onrust tussen de schrijfsters en haar volgers is weggeebt. Wij ruze benieuw naar je en je verhalen. Wij zijn nu in Fort Lauderdale Florida in heerlijke temperaturen van hoog in de twintig graden en in een omgeving die ons aanspreekt.
    Een geweldig strand ( helaas zonder strandtenten ) iets voor jou om hier op te zetten.
    Een geweldig hotel middenin een jachthaven met boten en huizen die je alleen op de film ziet.
    Sjaantje wij komen onze tijd wel door, jij nog even inwerken bij Paal 14 ( ze hebben je daar echt nodig ) en dan drinken we snel een liefmannetje.
    Welkom thuis, Gr, C&A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 55415

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: