So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye! - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye! - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye!

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

05 Juni 2009 | Nederland, Katwijk aan den Rijn

Hooooooi allemaal,

Op dit moment zit ik de uren af te tellen om weg te gaan, dus uit pure verveling heb ik even een reisdagboekie aangemaakt. Om half 7 vliegen we naar New York en rond 8 uur komen we daar aan. Ik weet zeker dat ik helemaal ga trippen als ik daar ben, ik heb er zooohooooo'n zin in!!! De verdere planning is dat we na zo'n 5 dagen per trein naar Washington DC vertrekken om dan na wéér 5 dagen met een huurauto naar Grand Rapids te rijden. Daar vertoeven we eventjes en daarna gaan we naar Chicago bebe! Nou en dan zit het er alweer op en vliegen we terug naar good ol' Holland..
Tot ooit!

xxxxxxxxx

• 05 Juni 2009 - 11:31

Matthijs:

Heeeeeeeeeeej Je-Anette,

Cool, veel plezier! Ik ga je fooi geld overmaken naar bouwen in Ghana.

• 05 Juni 2009 - 14:12

Daphne:

Have fun! Bebé! :)

• 05 Juni 2009 - 21:57

Leonidas:

Hallo lieve schatten!

Heeel veel plezier deze maand! Doe de groeten van mij aan John Lennon, Uncle Sam en Lady Liberty en maak alsjeblieft een foto voor me van een hele dikke amerikaan (goed voor mn zelfvertrouwen :P)

Nou maak er wat van! X leo

• 06 Juni 2009 - 08:08

Anna Marie En Lisa:

Lisa: lieve Jana en Jeanette. Geniet van jullie reis in Amerika. Niet teveel fastfood eten;)en wel veel foto's maken hè!! dikke kus!
    anna marie: same here, gisteren al berichtje gedaan maar ik zie niets. Much of fun, geniet van al die dikke Amerikanen om je heen, ben je opeens super slank! niet dat jullie dik zijn hoor xxxxxxxx

• 06 Juni 2009 - 09:53

Maaike:

Hee jeanet en jana!

Have fun in America!
    ik hoop dat je nog wat verhaaltjes gaat plaatsen, dus ik zal zeker een aantal keer kijken op deze site!

xxx