So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye! - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye! - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye!

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

05 Juni 2009 | Nederland, Katwijk aan den Rijn

Hooooooi allemaal,

Op dit moment zit ik de uren af te tellen om weg te gaan, dus uit pure verveling heb ik even een reisdagboekie aangemaakt. Om half 7 vliegen we naar New York en rond 8 uur komen we daar aan. Ik weet zeker dat ik helemaal ga trippen als ik daar ben, ik heb er zooohooooo'n zin in!!! De verdere planning is dat we na zo'n 5 dagen per trein naar Washington DC vertrekken om dan na wéér 5 dagen met een huurauto naar Grand Rapids te rijden. Daar vertoeven we eventjes en daarna gaan we naar Chicago bebe! Nou en dan zit het er alweer op en vliegen we terug naar good ol' Holland..
Tot ooit!

xxxxxxxxx

  • 05 Juni 2009 - 11:31

    Matthijs:

    Heeeeeeeeeeej Je-Anette,

    Cool, veel plezier! Ik ga je fooi geld overmaken naar bouwen in Ghana.

  • 05 Juni 2009 - 14:12

    Daphne:

    Have fun! Bebé! :)

  • 05 Juni 2009 - 21:57

    Leonidas:

    Hallo lieve schatten!

    Heeel veel plezier deze maand! Doe de groeten van mij aan John Lennon, Uncle Sam en Lady Liberty en maak alsjeblieft een foto voor me van een hele dikke amerikaan (goed voor mn zelfvertrouwen :P)

    Nou maak er wat van! X leo

  • 06 Juni 2009 - 08:08

    Anna Marie En Lisa:

    Lisa: lieve Jana en Jeanette. Geniet van jullie reis in Amerika. Niet teveel fastfood eten;)en wel veel foto's maken hè!! dikke kus!
    anna marie: same here, gisteren al berichtje gedaan maar ik zie niets. Much of fun, geniet van al die dikke Amerikanen om je heen, ben je opeens super slank! niet dat jullie dik zijn hoor xxxxxxxx

  • 06 Juni 2009 - 09:53

    Maaike:

    Hee jeanet en jana!

    Have fun in America!
    ik hoop dat je nog wat verhaaltjes gaat plaatsen, dus ik zal zeker een aantal keer kijken op deze site!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Katwijk aan den Rijn

Amerika baby!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2009

Laatste bericht :(

02 Juli 2009

M i c r o b e r i c h t

28 Juni 2009

BOOM.. Chicago!!!

24 Juni 2009

Waterpret

22 Juni 2009

Holland in Michigan..
Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 55416

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: