Gezwollen voeteeeeen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Gezwollen voeteeeeen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Gezwollen voeteeeeen

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

06 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal!

We zijn veilig aangekomen hoor, moeders had in het vliegtuig gezellig met ene Nynke zitten kletsen en die heeft allemaal tips gegeven. Van het vliegtuig met een shuttlebusje naar de YMCA gereden waar we lekker hebben geslapen. Vanochtend nog een vet domme actie want toen we allebei wakker werden gingen we uitrekenen hoe laat het was, we kwamen op: 8 uur 's ochtends. Dus wij leuk en blij gaan douchen met het plan daarna te ontbijten. Tot we ineens bedachten dat het toch wel erg donker was voor 8 uur 's ochtends, wat denk je! Was het 4 uur 's nachts! Dat krijg je met moeders die nachtdiensten draaien... Nouja toen nog even lekker geslapen en om ECHT 8 uur 's ochtends gelijk maar de stad in gegaan. Daar hebben we, ons een weg banend door hardlopers en racefietsers, het monument voor John Lennon opgezocht in Central Park. Daar hebben we een mooi knuffeltje achtergelaten wat Leonie ons gegeven heeft. (Leo laat even weten als je speciale post van ons krijgt!!). Nou daarna hebben we een enormous end gelopen om uiteindelijk bij een Starbucks te belanden voor het ontbijt. Je moet je eerste ontbijt in de VS toch wel in stijl beginnen niet? Toen hebben gelijk wat dingetjes naar Nederland gestuurd en Jeanette is half aangerand door een man die I love New York t-shirts verkocht. Dat viel uiteindelijk wel mee want ze kreeg een gratis shirt. Nou en daarna gingen we op weg naar een superduperleuke flea market. Echt het was fan-tas-tisch. We keken onze ogen uit en hebben met dank aan de hitte dus onze gezwollen voeten opgelopen. Daarna zijn we naar de Hudson river gelopen om eens even lekker te genieten van een voor Jeanette illegaal biertje. Ook lekker gegeten!! Nou alsof het voor ons was gepland kwam precies voor ons tafeltje een watertaxi, waar wij opsprongen en die ons naar battery park bracht. Onderweg hebben we Lady Liberty gespot. Toen nog een stukje over Broadway gelopen, bitch genoemd door een straatverkoper en bij een Burger King naast Ground Zero beland waar we dit berichtje typen. Kortom: het gaat heulll goed met ons, we houden maar niet op over hoe leuk het hier is en op die ene straatverkoper na zijn New Yorkers hele aardige mensen!
Verder natuurlijk heel veel dikke vette zoenen voor iedereen thuis en we hopen dat jullie niet al te veel zitten te grienen om onze afwezigheid (ha ha ha)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jeanette en Jana

Ps Wat ik nog vergeten was te vertellen: er is vandaag onder andere een lading koelkastmagneten ingeslagen dus maak daarvoor alvast plaats!

• 06 Juni 2009 - 20:36

Lian:

Nou, geniet lekker van een maandje States enne.... die gezwollen voeten, ach die gaan vanzelf over.

• 06 Juni 2009 - 21:31

Freek:

Ahhhh jeanet ik heb je nieteens even veel plezier gewenst. Nou bij deze dan: veel plezier deze maand! (jana natuurlijk ook ;))

• 06 Juni 2009 - 21:37

Bert:

Ja, wat een leuke stad hé !? Have fun dudes!

• 06 Juni 2009 - 23:07

Bram:

haha laten jullie nou net weg zijn, er staat een pretpark in katwijk en overal word gratis geld uitgedeeld, en er lopen mega veel clowns rond! het is hier gewoon zo leuk!! neeee johhhh wel al best veel gedaan jullie :D leuk! ik houd je blogje in de gatennnn. Veeel plezier!

• 07 Juni 2009 - 13:19

Huub:

Nou zou te zien is het wel leuk daar. was ik daar ook maar maar ja nog heeel veel plezierrr en ik hou jullie pagina in de gaten!! doeiii

• 07 Juni 2009 - 14:50

Ilse :

hahaha klinkt allemaal echt superleuk:D
    Jana gelijk al vrienden gemaakt! jullie hebben idd echt al veel gedaan. gewoon al 1 aanrandpoging gehad hahah. maar eerlijk is eerlijk voor een Ilove New York shirt doe je natuurlijk alles voor als je een beetje fashion bent!
    Nog heel plezier en moge nog vele rare dingen op jullie pad komen! Xxxx ils

• 07 Juni 2009 - 18:48

Leonie:

Hee supertoeristen! Jullie winnen in ieder geval de hoe-veel-kan-je-doen-op-één-dag prijs! Wat hebben jullie al veel gedaan zeg en het klinkt allemaal even fantastisch! Vooral de fleamarket en uiteraard mijn ode aan John Lennon overbrengen... echt superbedankt dat jullie dat gedaan hebben! Nou heeel veel plezier daar nog en maak maar een hoop foto's van rare mensen!

nou byebye darlings!

xxxxxxxx leo

• 07 Juni 2009 - 23:40

Marietahaha:

Jeanet ik ben stinkend jaloers op je, maar het is je gegunt dwaas.
    XXX

• 08 Juni 2009 - 07:37

Gerdine:

Ha Jeanet en Jana, hopelijk zijn jullie al een beetje geaclamatiseerd?
    Leuk om jullie zo te volgen.
    Veel plezier, ben een beetje jaloers...
    gr gerdine

• 08 Juni 2009 - 14:11

Anna Marie:

Bitch genoemd worden in THE BIG APPLE!! Jullie lopen gewoon in een film! Echt geweldig, ben zo jaloers. Ik ga ook even uitrekenen hoe dat zit met die tijd en dan ga ik jelui eens effe belle. Mij kennende zal dat dan wel 03.00 uur 's nachts worden of zo. HUGS FROM HOLLAND!

• 08 Juni 2009 - 18:52

Carolien:

jeuzs ik vergeet gewoon jullie site te checken!!! STARBUCKS!!
    ik heb wat gratis geld voor jullie achterovergedrukt en er woont een clown in je kamer jeanXXXXXXX(kwam zondag vijf uur te laat op mn werk,oepsie)