Pratende hoofden - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Pratende hoofden - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Pratende hoofden

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

09 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi everybodyyyyy

nou wat hebben we weer ziekelijk veel beleefd joh het slaat nergens meer op! Heb vandaag doodsangsten uitgestaan omdat moeders kwijt was! Ging zogenaamd even een plattegrond halen ja.. Een uur en een kwartier later kwam ze doodleuk aanlopen terwijl ik zwetend van ongerustheid liep te hyperventileren.. Nouja dat viel wel mee allemaal eigenlijk.
Nou waar zal ik beginnen? Zaterdag hebben we nog wat van China town gezien en zijn we daarna eigenlijk dood- en dood- op ons bed in gerold. Zondag stond mams uiteraard alweer fluitend om 4 uur naast haar bed (ik heb mijn uitslaaptijd gelukkig nog weten te rekken tot 8 uur) We hebben een ontbijt genuttigd in het YMCA wat best te versmaden was! Toen zijn we een pleuriseind gaan lopen in de richting van Harlem want er moest natuurlijk naar de kerk gegaan worden. Nou op een gegeven moment wij een kerk in gelopen, echt ik wist NIET wat me overkwam! We zijn iets van 3 keer omhelsd en in de dienst ging iedereen voor ons klappen omdat we uit Nederland kwamen blablabla, nouja toen ben ik m er dus maar tussenuit gepiept en lekker thee gaan drinken op Broadway, maar mams is gebleven en heeft de tijd van haar leven gehad. Daarna zijn we naar het Guggenheim geweest (alleen voor de foto's natuurlijk die kunst boeit ons geen reet). Toen gingen we even onze voeten laten ontzwellen in het zwembad van 'the Y'. Zoals we allemaal weten is mijn moeder onweerstaanbaar in een bikini en ze had dan ook gelijk een vent an dr reet plakken. Nee hoor nou overdrijf ik maar ze hadden gezellig gepraat dus toen zijn we maar met zijn drie-en iets gaan eten (op zijn kosten hehe) en daarna het empire state building opgeweest. Godsjemikke wat een hoogte!
Vanochtend weer ridiculously vroeg opgeslaan en na een struintocht in 'Barnes & Noble' de metro gepakt naar Brooklyn. Daar hebben we echt de tijd van ons leven gehad. Ik heb heerlijk geshopt voor een prikkie en mams met iedereen gekletst enzo. Nou toen kwam ze er dus achter dat David Byrnes (frontman van de Talking Heads) vanavond zou optreden in het Prospect Park. Wij eerst wat gegeten in de 'IHOP'. Serieus hoe grappig was dat! Het was zo enorm amerikaans, denk aan pulp fiction, zo'n troosteloze tent waar je alleen maar deepfried stuff kan eten. Toen naar dat park gegaan en echt het was zo leuheuheuheuk!!!! Lekker stiekem een biertje gedronken en anderen zaten lekker stiekem te blowen. Ik snap niet hoe ze dat durfden want er liep overal politie. Wij helemaal in ons sas weer aan de terugweg begonnen. Toen zijn we dus over de Brooklyn Bridge naar Manhattan gelopen. Wooooooooooooo, dat was vet! Het topte echt 100 keer het uitzicht van het Empire State building! Nouja goed en nu zijn we dus weer moe en voldaan en lekker aan het internetten in het hotel. Maar echt New York is leuk en Amerikanen zijn leuk en alles is leuk! We maken echt met ie-de-reen praatjes en net hebben we alweer 3 kwartier bij de receptie van het YMCA staan lullen over wat 'mammals' nou zijn (zoogdieren dus). Ik heb het hier pri-ma naar mijn zin.

Oja bedankt voor alle berichtjes! Het is leuk om te weten dat er mensen langskomen op deze site, voel ik me niet zo'n nutteloos iemand die heel enthousiast verhalen typt die toch niemand leest (misschien lezen jullie ze ook niet maar houd dat dan maar voor je:))

Nouuuuu aju paraplu xxxxx

  • 09 Juni 2009 - 05:12

    Jeanette En Jana:

    OJA en whats up met al die clowns en gratis geld in Katwijk?? Kan iemand me dat vertellen??

  • 09 Juni 2009 - 07:22

    Bert:

    Hoi Jeannette, wat leuk dat jullie het zo naar 't zin hebben in the big apple! Blijf schrijven, zo leuk om te lezen!! Dikke kussen!

  • 09 Juni 2009 - 09:04

    Marieta:

    zo gelezen. haha

  • 09 Juni 2009 - 10:02

    ANNA MARIE:

    He Jaantje, DAVID BYRNES!!! Jeanette praat er gewoon over heen, ik draai bijna nog dagelijks Talking Heads, Japie (mijn kleinzoon voor de onbekende lezer) is verplicht te luisteren als ik hem naar school breng en jij ontmoet hem in the flesh! Je hebt toch zeker wel een hug gescoord he? Groetjes en liefs ook van Cobi, die staat nu naas mij. xx

  • 09 Juni 2009 - 10:43

    Peter:

    Heeee Jeanette! Na jouw verhalen hier, wil ik HELEMAAL een keer naar New York! Leuk om te lezen dat je het zo te gek vind daar! Ik blijf je volgen...dus schrijven maar! Dikke X!

  • 09 Juni 2009 - 16:31

    Threa:

    Mami chula in the states..! :|
    Honey, wat leuk dat je het zo naar je zin hebt! Het klinkt allemaal heel spannend.. Nou veel plezier nog daar poepie!

    X

  • 10 Juni 2009 - 11:06

    Marijee:

    haha hee jeannettie. Wat een leuke verhaaltjes allemaal. Nog veeeeel plezier daar! x

  • 10 Juni 2009 - 20:21

    Cobi En Lisa:

    Hey, lieve allebei. Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben.We genieten van de verhalen die jij schrijft Jeanette. Hou je je moeder in het vervolg wat beter in de gaten? Straks gaat ze met zo'n Amerikaan aan de haal. We denken aan jullie. Heel veel liefs en kussen.

  • 18 Juni 2009 - 23:10

    Peter S.:

    talking heads:) psycho killerr que'st que c'est !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Amerika baby!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2009

Laatste bericht :(

02 Juli 2009

M i c r o b e r i c h t

28 Juni 2009

BOOM.. Chicago!!!

24 Juni 2009

Waterpret

22 Juni 2009

Holland in Michigan..
Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 55421

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: