Not much - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Not much - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Not much

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

09 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoooooooooooi

Het luttele aantal personen dat dit leest zal wel denken: Zitten jullie alleen maar te internetten ofzo? Maar nee, er zijn computers in het hotel dus vandaar dat we telkens de verleiding niet kunnen weerstaan. Dit wordt een kort berichtje want ik heb nog maar een paar minuten en we hebben vandaag ook niet veel uitgevoerd. Korte samenvatting: Veel te laat op gestaan, ontbijt in the Y met lekker fruit en cornflakes. Een uur later ook gelijk maar gelunched in the Y met pasta en groenten (we hebben zo weinig gedaan dat ik zelf het eten maar even ga opnoemen). Toen naar het busstation gelopen om alvast kaartjes te kopen voor onze rit naar Washington DC morgen!!!! En daarna de metro gepakt naar het zuidelijkste puntje van Manhattan. Daar op de boot gestapt en even 3 miljard foto's gemaakt bij, jawel, Statue of Liberty!! Hoera hoera!! Nou en toen een ellendig lange wandeling gemaakt naar een winkel die heel gaaf scheen te zijn en eenmaal aangekomen dus opgeheven scheen te zijn. Heel jammer de pammer. Snel in de metro gesprongen naar het hotel om nog naar een comedy show te kunnen gaan waar we al voor betaald hadden, maar helaas helaas, we waren te laat! Dus nu zitten we van ellende maar te internetten en aangezien ik daar nu al schoongenoeg van heb en mijn minuten ook al bijna op zijn: AJU!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxx
en nogmaals dank aan de berichtenstuurders:D:D

• 11 Juni 2009 - 11:02

Carolien:

wow relaxt hoor de YMCA!
    ik dacht aan celhokjes met homo's...well..everywhere
    XXX