Leo and Joel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Leo and Joel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Leo and Joel

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

11 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo daar!

Gisteren zijn we nog even naar Williamsburg in NY geweest, wat erg leuk was! Er liepen allemaal goedgeklede mensen en ik had nog een hyperactief moment waarbij ik dacht dat ik een graffiti van Banksy op een muur zag! Bij nader gevraag bleek dat niet zo te zijn maarja, het was toch leuk voor 5 minuten. Toen gingen we naar een heul leuk straatje: Bedford Avenue, er waren echt superveel leuke winkeltjes en restaurantjes blabla, genieten weer dus! En wat we ook tegen kwamen: de Beste Pizza van New York in 2006! Terwijl ik me dat nog af zat te vragen waar ze nou de beste pizza hadden!!! Maar ik had geen honger dus we hebben m niet gegeten, dom eigenlijk:) Nouja en toen zijn we maar weer terug gegaan naar het YMCA waar de broodjesman (Gin heet ie) het heel jammer vond dat we weggingen en hij wilde zijn nummer geven zodat ik m nog op kwam zoeken etc. maar toen zijn we maar snel vertrokken. Nou en toen hebben we steunend en zuchtend met onze koffer tegen onze hielen botsend de weg naar het busstation gelopen (nouja eigenlijk alleen ik mams was zoals altijd goedgeluimd). We namen de bus naar Washington DC wat echt hel was want ik moest ontzettend ****** en ik wilde niet in de bus gaan. Het komt er op neer dat het echt een opluchting was om in Washington te zijn. En wat nog leuker was: Leo en Joel zijn echt ontzettende schatten!! Mams is een 4th cousin van Leo dus dat is zeg maar de familierelatie (zal wel). Maar in ieder geval we zijn he-le-maal in de watten gelegd en het is hier echt knus en we hebben de hele kelder voor onszelf (vol met kook- en reisboeken en wijnrekken en een luxe badkamer) dus het is hier PRIMA vertoeven!! En verder liggen we echt de hele tijd in een deuk met hen EN vanochtend zaten er eekhoorntjes en Chipmunks in de tuin! Hoe Amerika can it get? Nou hier dus alles goed en we hebben het ongelofelijk naar ons zin! Lieve groetjes van ons we love you en tot snel
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Juni 2009 - 16:01

    Anna Marie:

    Nou het is hier ook ontzettend spannend hoor! Het begon vanmorgen allemaal met regen, daarna werd het (totaal onverwacht!!!) droog, en toen......... jawel, het zonnetje begon een beetje te schijnen. Verder heb ik zeer interessante gesprekken gehad met klanten, kortom, ik ben zooooooo blij met jullie verhalen, MEER BLOGS!!
    xxx

  • 11 Juni 2009 - 17:42

    Ella:

    Hee Jeanet en Jana!
    Wat hebben jullie het ontzettend leuk daar! Nog een heelee leuke reis toegewenst!
    groetjes, Ella ! (en nog een keertje kusjes van Anne! haha)

  • 11 Juni 2009 - 17:55

    Mia:

    Hee Jeanette,
    Ik geniet erg van je verhalen, dus ga lekker zo door aub!!
    Groetjes aan Jana en nog heeeeel veel plezier verder!!!

  • 12 Juni 2009 - 13:57

    Anton:

    Hoi Jana en Jeanet. Fijn om te lezen dat jullie inmiddels goed in DC zijn aangekomen. Het was trouwens prachting om de voetbalwedstrijd IJsland-Nederland bij te wonen. Het stadium was niet veel groter dan het Quick Boys terrein. Ik zat wel op de verkeerde tribune tussen allemaal IJslanders dus probeerde niet te veel op te vallen. Doe de groeten and Leo and Joel.
    Tot lezens
    Anton

  • 12 Juni 2009 - 17:24

    Cobi:

    Hallo lieverds. Wat onzettend spannend wat julie allemaal meemaken. om jaloers op te worden maar....het zij jullie gegund.Slurp het allemaal op om het later thuis weer terug te kunnen halen. Liefs van Li&Co

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Amerika baby!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2009

Laatste bericht :(

02 Juli 2009

M i c r o b e r i c h t

28 Juni 2009

BOOM.. Chicago!!!

24 Juni 2009

Waterpret

22 Juni 2009

Holland in Michigan..
Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 55408

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: