Spaceeen - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Spaceeen - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Spaceeen

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

13 Juni 2009 | Verenigde Staten, Arlington

Hallooo!

Het was weer een heerlijke dag hier in the U S of A. L&J hebben ons vanochtend gedropt bij een metrostation waarna ik en mams naar het centrum van Washington zijn gegaan. Daar hebben we een bezoekje gebracht aan het Air en Space museum en dat was echt weer kanonne-leuk! Volgens mij zie je dat museum vaak op tv want ik herkende een hoop en alle vette dingen hadden ze, de Sputnik bijvoorbeeld en al die Apollo's. Daarna hebben we heel erg ons best gedaan om niks te kopen in de giftshop en ik heb echt een prestatie geleverd want als je zag wat mutti allemaal wilde kopen, je werd er eng van. Nee hoor dat is overdreven maar het is gewoon heel erg verleidelijk om vanalles mee te nemen (plus ik heb weinig recht van spreken want ik heb alweer een jurkje en een vest gekocht vandaag). Eenmaal buiten hebben we weer als gekken gelopen met lange relax-onderbrekingen. Een daarvan was in een beeldentuin waar ook een fontein was en een cafetaria. Lekker in het zonnetje met een Sam Adams (het lekkerste bier dat ik tot nu toe in mijn leven geproefd heb) en chocoladetaart. Volgens mij doesn't life get any better dan dat!!! De volgende chilonderbreking was bij twee straatmuzikanten die echt vet kikke onwijs erg vet waren. Een speelde viool en de andere speelde elektrische gitaar. Ze deden Coldplay en, nu komt het, canon van Pachelbel! Dat zegt het jonge grut waarschijnlijk helemaal niks maar dat is dus een erg mooi stukje muziek en in het bijzonder voor mij en mams. Dus we zaten weer helemaal uit ons dak te gaan daar bij die muzikanten. We liepen weer door naar het monument van Washington (zo noem ik het maar even, voor de duidelijkheid het is een groot spiesachtig ding in de lucht..) en daar was een jazzconcert aan de gang! Echt een toppertje hoor, deze dag hahahaa. Nou dus daar hebben we ook even super gelegen en daarna weer helemaal teruggelopen naar the Capitol om een dienblad te kopen voor Leo en Joel maar guess what? Dat winkeltje ging over een minuut dicht! Dus ik als een malle gaan rennen maar ik mocht niet over een bepaald stukje rennen van een of andere politieman ik snapte er ook niks van.. Het komt er op neer dat we het niet gered hebben en we het dienblad dus nog moeten kopen.
Met de metro zijn we weer terug gegaan naar de plek waar LJ ons op zou halen en daar heb ik lekker nog even gewinkeld. Het is echt een shoppers paradise hier dus ik ben blij dat ik niet een shopper in hart en nieren ben anders had ik uit elkaar geploft van geluk! Toen hebben onze lieve arlingtoners ons opgehaald en zijn we lekker uit eten gegaan bij Chez Andre. Ik had een lekker kippetje, moeders een STEAK en we hebben een man ontmoet die 28 talen spreekt. Wat wil je nog meer?

Dat was weer een dag uit het leven van Jana en Jeanette wij danken u voor het kijken en tot morgen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ps Anna ze zien je komen!
Pps Niki leuk dat je de kaart hebt:D ik ben vergeten welke foto maar het kan heel goed dat dat op de hudson was ja:D het is er sowieso 1 uit New York

  • 14 Juni 2009 - 09:18

    Huub:

    heey bedankt voor het superrleuke kaartje ook van m'n ouders en roos egt leuk enne blijf schrijven want ik volg juliie nou have a good time , doeii

  • 14 Juni 2009 - 10:13

    Anna Marie:

    He Jeanette, ik word ook steeds soort van hyper van jouw berichten. Ik zie je nl. echt voor me springen wanneer je denkt dat je een graffiti hebt ontdenkt van ene Banksy??, we leven hier dus echt mee. Even een thuisberichtje voor jullie om nog meer van alles te genieten: het is zondagochtend en het regent, ik ben in de "oude"winkel omdat ik mijn bril weer eens kwijt was, (gevonden) en ga nu naar de nieuwe winkel om te verven (moet!) hoop dat dit gaat lukken (zondagstreek houdt geen week). Saai dus. Lieve Jaantje en Jeanette, vreet ieder moment op. Voor L&J: ze weten niet wat ze hebben gezegd!
    xx Anna

  • 14 Juni 2009 - 11:15

    Mariet:

    Ik zou denk gek worden van al die kleren etc, ahhaha. Idd je schrijft zo enthousiast ik word er met me brakke kop zelfs vrolijk van. (ik ben trouwens van een scooter gevallen als je me stoere wonden ziet :D)

  • 14 Juni 2009 - 13:14

    Maria:

    Oh wat is dit leuk om te lezen!! Net of je er zelf bij bent....(helaas niet)
    Have fun!!

    Dikke zoen van ons!

  • 14 Juni 2009 - 20:01

    Leo :

    Haa lieve schatten wat hebben jullie toch weer allemaal beleefd! Maar boerenparty beats nog steeds ubercool jazzconcert bij wereldberoemd monument hoor! Haha nou veel plezier daar nog schatten! Hou je blog aan! groetjes leo

  • 14 Juni 2009 - 20:51

    Bram:

    yey een nieuwe episode! jeanette: what will she do next? 'Whatever the fuck she wants. yeeeahhh yeah! die L&J zijn wel fantastisch zeg. ik had gister boeren parti van de korfbal..demn..was echt lache. nou tot de volgende keer! gr brambo

  • 15 Juni 2009 - 01:54

    Peter:

    jeaneeeeeet roze m&msssssssssssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arlington

Amerika baby!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2009

Laatste bericht :(

02 Juli 2009

M i c r o b e r i c h t

28 Juni 2009

BOOM.. Chicago!!!

24 Juni 2009

Waterpret

22 Juni 2009

Holland in Michigan..
Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 55418

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: