Livin' it up Amerika style - Reisverslag uit Grandville, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Livin' it up Amerika style - Reisverslag uit Grandville, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Livin' it up Amerika style

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

20 Juni 2009 | Verenigde Staten, Grandville

Hallo daar

We zijn echt ultra amerikaans bezig hier. Gisteren zijn we gaan... Yardsalen! Dat houdt in dat de halve Grandville bevolking zijn oude troep heeft opgediept en uitgestald in garage en/of gazon en dat wij daar met de auto langreden en keken of er voor ons iets interessants bij zat.. Ik vond het echt uber komisch want er waren geloof ik wel 80 yardsales! Het is hier zo erg Desperate-Housewives-achtig ik kan het gewoon niet geloven!
Vandaag deed niet ook niet onder voor gisteren want we zijn vandaag weer naar een uitverkoop geweest (Jean en Jackie houden van koopjes denk ik zo), naar een Artfair, naar US 31 Bar B Q (waar ze maar 3 soorten broodjes vlees verkochten en 1 soort soep en iedereen kwam er) en naar een soort drive in restaurant. Dat laatste vond ik echt weer een belevenis want het was echt ontworpen voor de Superluien. Waar ik er 1 van ben:D Genieten dus, want je hoefde alleen maar je auto te parkeren en je werd van buitenaf bediend. Je hoefde dus geen 1x van je gat af te komen!
Tussendoor heb ik ook nog een duikje genomen in Lake Michigan, dat was echt heerlijk want er was ook een strand en het water was zoet en niet te koud! Katwijk kwadraat zeg maar:)
Oja en er liep ook een schildpad op de weg waar ik even mee heb geknuffeld, aan wildlife ook geen tekort! Wat wil je nog meer!!! Nee hoor ik mis mijn lieve Katwijkje ook wel een beetje, maar het is hier prima vertoeven. Bovendien kijk ik elke dag een nieuwe Action Hero film met Kurt en Josh dus dat is ook wel gezellig. Nou nu ga ik lekker naar bed want ik ben doodop en ik moet morgen naar de kerk (huuuh).
Dag allemaal dikke kus van Mij en Mijn Moeders!!!!!!!!!

  • 21 Juni 2009 - 12:05

    Thirza:

    Fantastisch Jeanette..
    Echt geweldig!

  • 21 Juni 2009 - 15:41

    Leonie:

    Zoo dat van dat drive in restaurant is wel lazy steez gek! Dat moet jem aar niet aan Pieter vertellen dan emigreert ie gelijk naar de States. Have fun daar nog mijn veramericanized honeys!
    Groetjes van leo

  • 21 Juni 2009 - 15:47

    Anna Marie :

    Zo blij dat jullie zo genieten daar in the states. Kijken of je living the American Way ook thuis kan volhouden! Wij zitten momenteel heel hollands op de Westeinder in de boot, plannen te maken voor de komende (spannende) week, er moet nog veel gedaan, maar.....het komt goed dank zij de lijsten van Jan en mijn accuratesse (NOT). Kunnen jullie niet langer blijven daar? Ik vind die berichtjes zooooooooooo leuk!!
    kisses, ook van John from the Pool! Anna

  • 22 Juni 2009 - 10:22

    Niki:

    hi, zou echt iets voor mij zijn, dat Yardsalen!
    Ik geniet echt van je verslagen, zou journalistiek ook niet iets voor jou zijn....
    Hoop dat `t `n gospelkerk was, lijkt me zo heerlijk ontspannen, lekker meeswingen.
    We hebben `t heel leuk op Oeral gehad, voor mij `n totaal andere beleving, dan die elf vakanties die ik op Terschelling heb doorgebracht.We zijn nu weer in de harde werkelijkheid, druk met werk en de kids, Emilie heeft nu haar llatste proefwerkweek en ze is al `n paar dagen keihard aan `t leren, hoop zo voor haar dat ze nog van die zes vijven twee zessen kan maken.
    Nou lieve wereldreizigster geniet nog maar enorm samen met je moeder aan de andere kant van de oceaan.

    Liefs voor je moeder en`n
    dikke kus voor jou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grandville

Amerika baby!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2009

Laatste bericht :(

02 Juli 2009

M i c r o b e r i c h t

28 Juni 2009

BOOM.. Chicago!!!

24 Juni 2009

Waterpret

22 Juni 2009

Holland in Michigan..
Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 55418

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: