ja ja ja!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Grand Rapids, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu ja ja ja!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Grand Rapids, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

ja ja ja!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

18 Juni 2009 | Verenigde Staten, Grand Rapids

Ik ben GESLAAGD!!!

love jullie allemaal!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 19 Juni 2009 - 05:37

Maria:

SUPER !!!!!

GEFELICITEERD...

DIKKE ZOEN OOK VOOR JANA!

• 19 Juni 2009 - 09:48

Marja Langmuur:

Hoi lieve Jeanet
    van harte gefeliciteert met je diploma. Wist niet dat je zo ver weg zit maar veel plezier in ieder geval
    Je weet je hebt een speciaal plekje in me hart
    Nou de groeten en tot ziens

• 19 Juni 2009 - 12:24

Leonie:

GEFELICITEEERD! Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht maar hoera voor ons zuid amerika plan datn u zeker weten doorgaat!

• 19 Juni 2009 - 17:16

Bram:

gefeliciteerd !

• 19 Juni 2009 - 17:43

Cobi:

Fantastisch lieve Jeanette. Van harte. Ik neem er ééntje op julie.
    Dikke kus en veel plezier

• 19 Juni 2009 - 18:31

GEFELICITEERDDDDD!!!!!!
    xxx

• 19 Juni 2009 - 19:25

Peter:

Heee lief nichtje! Heeeeel erg gefeliciteerd!!X!

• 19 Juni 2009 - 19:53

Bert:

Ja, Jeanette is geslaagd, en heb net haar cijferlijst opgehaald op het Pieter Groen; goed !!!! heb een kopietje gaestuurd Jeanette, nog maals onwijs gefeliciteerd!!!

• 19 Juni 2009 - 19:53

Bert:

• 20 Juni 2009 - 09:08

Mia:

Gefeliciteerd!!!!

Goed gedaan hoor!

• 20 Juni 2009 - 10:36

Anna Marie :

Van harte heel veel feli!
    Al die dagen, avonden en nachten dat je in het zweet des aanschijns hebt zitten leren, wetend dat al je vriendinnen met minder (of geen) verantwoordelijkheidsgevoel (78 pnt.woord)de beest uithingen, zijn nu eindelijk beloond. Geweldig! die is in the pocket! Vandaag is trouwens de laatste dag in de oude winkel, nieuwe is bijna klaar, vanavond nog wat schilderen en dan inrichten. Zo jammer dat jullie er niet bij zijn, aan de andere kant: Je moeder kwijtraken in de WM in the States is toch wel een ervaring die je weer kan bijschrijven. Ik ben m'n moeder ook wel eens kwijtgeraakt bij Hooglied maar dat klinkt toch minder spannend. xx voor jullie ook van Lisa.

• 20 Juni 2009 - 11:17

Anniebal:

Had niet anders verwacht schat!!!! Gefeliciteeeeeerd ! (L)