m m m m michigan...! - Reisverslag uit Grand Rapids, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu m m m m michigan...! - Reisverslag uit Grand Rapids, Verenigde Staten van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

m m m m michigan...!

Door: Jeanois

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

18 Juni 2009 | Verenigde Staten, Grand Rapids

Bonjour

We zijn er hoor! Het schone Michigan.. We zijn dinsdagochtend vertrokken en dat ging uiteraard gepaard met een hoop verdwalingen. Na scheldend Washington DC rondgereden te zijn hebben we dan toch de grote weg gevonden en werd de sfeer in de auto top-notch:) 400 miles later zochten we een, jawel, motel op!! En we hebben ons dan ook echt als truckdrivers gedragen, lekker de hele avond op bed liggend tv gekeken:) De volgende ochtend weer de weg op, na een tijdje rijden zag ik iets wat ik altijd al van binnen wilde zien: een Wal Mart!!! Dol van vreugde rende ik rond in de WM en er kwam maar geen eind aan want dat ding is e-n-o-r-m. Helaas kwam er snel een eind aan mijn blijdschap want ik was mamze kwijt! De WM is zo enorm dat ik haar echt niet meer kon vinden en dus ben ik panisch rondjes gaan lopen en heb ik haar twee keer laten omroepen. Dit mocht allemaal niet baten en ik vond haar pas weer een uur later toen ze voldaan van het winkelen stond af te rekenen. Gelukkig heeft 1 van ons een mooie Wal Mart ervaring gehad..
Hierna zijn we weer verder getuft in onze Prius (aha aha), nog een beetje verdwaald in Grand Rapids en uiteindelijk opgepikt op het vliegveld door Jerry en Jackie. Dit zijn de ouders van Jean en Jan, zij zijn ook in Nederland geweest 25 jaar geleden. Hoeveelste cousins we precies zijn zou ik niet weten maar Anna kan dat vast wel voor ons uitzoeken;) Het zijn echt weer lieve schatten allemaal, we slapen hier in het (riante) huis van Jean en haar man Kevin (die overigens ook twee zoontjes hebben: Kurt en Josh) en het is tot nog toe alweer heulll gezellig.
Nou dat was het weer en tot slot nog een boodschap van unsere Jana:

Lieve Cobi, Anna en Corrie, ik kan helaas niet bij mijn adresboek dus niet mailen en er is ook niet zoveel gelegenheid maar we hebben het helemaal geweldig en jullie horen alles uitgebreid als we weer terug zijn, love you very much!!! Jana.

• 19 Juni 2009 - 17:09

Sam:

je rijd in ieder geval wel milieu vriendelijk amerika door (Y)

• 20 Juni 2009 - 09:55

Lisa:

Hahah geweldig. Ik zie jullie al helemaal voor me in die wallmart. Jana heel rustig door die winkels, en Jeanette helemaal in paniek. Het is erg leuk om je berichtjes te lezen! Ik lig elke keer in een deuk wanneer annemarie ze weer laat zien. Heel veel plezier nog in Amerika!
    dikke kus(K) Lisa