Ik zit op het puntje van mijn stoel - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Ik zit op het puntje van mijn stoel - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Ik zit op het puntje van mijn stoel

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

13 Februari 2010 | Nederland, Leiden

Het wordt zo leuheuheuheuk ik wil niet meer in Nederland zijn waar het -20 is en regent en waait. Nog 2 weekies en dan ga ik mijn schatjes opzoeken in de warmte van Ecuador. Volgende bericht vanuit Quito, ja?

• 13 Februari 2010 - 14:55

Niki:

nog maar twee weken...!!!
    Gaaf hoor, heb je alle verhalen en foto`s al gehoord en gezien van ons verblijf in Gambia ?

big hug

niki

• 15 Februari 2010 - 12:05

Cobi:

Zo dt schiet lekker op! Je kan nu af gaan tellen. Alvast een hele fijne tijd toegewenst maar ik weet zeker dat ik je nog zie voor die tijd.xxxxxxxxxx

• 25 Februari 2010 - 13:57

Anna :

groot gelijk Netje, mijn zegen heb je. Als ik kon ging ik mee.ik probeer nog even langs te komen, but don't count on it! Als ik niet kom zoenen krijg je fotoruimte van me. xx

• 01 Maart 2010 - 12:45

Miel:

Waarschijnlijk zit je nu in het vliegtuig! Ik denk aan je, heel veel plezier daar! Ik zal je volgen, kus Miel