Genot! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Genot! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Genot!

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

02 Maart 2010 | Ecuador, Quito

Hooooooooi

Nou ik ben er hoor! Na een slopende reis (2 zinloze uren vertraging en geen schermpjes in het vliegtuig en houten billen) ben ik toch echt aangekomen. Het was zooooooo leuk want het laatste half uur boven de wolken begon het overal te stormen dus ik kon genieten van het bruutste natuurgeweld dat Ecuador te bieden heeft. De stormen kwamen namelijk ver boven het wolkendek uit en het was alsof er allemaal lampen uitstaken die om de minuut opflikkerden. Nouja en daar kwam bij dat de landing ook supermooi is omdat het vliegtuig een paar halve loopings moet maken voordat het midden in de stad land. Toen nog even hysterisch naar mijn tas gezocht (en gevonden!) en toen zag ik eindelijk mijn schattebollekes. Ik dacht te moeten zoeken tussen honderdduizend ecuadorianen maar toen ging ik gewoon naar de hoogteverschillen kijken en pikte ik L&I er zo uit!! Wij natuurlijk onwijs gillen enzo en we kregen nog een bescheiden applausje van het aanwezige publiek. Nou en toen gingen ze een taxi uit zoeken en ik heb me gelijk al doodgelachen. In vet goed Spaans probeerden ze een dollar van de half uur durende rit af te pingelen en het is ze nog gelukt ook! Zo kwamen we 4 dollar armer bij hun studentenhuis aan. Het is er echt hartstikke gezellig en ookal was het maandag we hebben toch gelijk maar een drankie gedaan dus ik ging extra lekker slapen.
Vanochtend een Jana in Noord-Amerika-actie gehad want ik was om 7 uur klaarwakker. 7 uur!!! Dat is lang geleden. Nouja ik dacht ik ga gelijk maar even heel enthousiast spuien wat ik in een halve dag heb beleefd en dat het goed met me gaat, dan weten jullie dat ook weer. Het echte werk moet nog komen natuurlijk zoals vanmiddag cavia eten :)
xxxxxxxxx

• 02 Maart 2010 - 13:47

Bert:

Cuya!! Carolien zal jaloers zijn! Fijn dat je er bent! dikke kussen Bert

• 02 Maart 2010 - 16:16

Miel:

Gatverrrrrr cavia, brrrrr. maar goed, eet smakelijk! Ik heb net de fooi overgemaakt, €67,20. Geniet ze en dikke kus van Miel.

• 02 Maart 2010 - 18:31

Jana:

Jeanetjeeeeeeee, blij dat je goed aangekomen bent! Zal ik dat adres nog vragen aan Toos? Hoe gedraagt die cavia zich? Dikke zoen, ook voor Ilse en Leonie en vooral heel veel plezier....

• 02 Maart 2010 - 19:34

Carolien:

mis je al! wat leuk dat jullie een applausje kregen:D geniet van je karige cavia karkasje XXXX