Update - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Update

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

02 Maart 2010 | Ecuador, Quito

Oke het is echt toevallig dat ik nu weer in een internetcafe zit met leo en ils want we moeten antonio contacten maar ik wilde ook nog even iets melden. Net was er een soort microfeestje aan de gang in onze straat en wij gingen dus heel leuk meedansen enzo. Bleek het voor National Geographic te zijn. Spot ons in het programma Locked Up!!! xxx

• 03 Maart 2010 - 09:00

Niki:

hi jeanetje, volgens mij heb je het vanaf de eerste minuut het al helemaal naar je zin !
    zou wel grappig zijn als we je spotten. Geniet met volle teugen en doe maar veel verslag ervan, kunnen wij `n beetje mee genieten. Tot schrijfs, één dikke kus van niki

• 03 Maart 2010 - 13:02

Anna:

Joh wat leuk!! Ik kijk toch altijd al naar Animal Planet, dus ik zie jullie wel voorbijkomen. xx

• 03 Maart 2010 - 14:35

Anne:

woehoeeee girl !
    Gelukkig heb je heerlijke dans skillssss !
    xxxxx

• 03 Maart 2010 - 21:24

Jana:

weet je al wanneer dat uitgezonden wordt?xxxxxxxxxx

• 03 Maart 2010 - 23:41

Carolien:

jeeeeeeeeezus je kunt hier ook internetten hoor?! ik wil nu even een week niks van je horenXXXXXXX

• 05 Maart 2010 - 13:51

Rosanne:

Lieve nicht,
    ik ben blij dat je het zo naar je zin heb!
    heeel veeel plezier nog.
    En een hele dikke kus van ons