Ik ben zo excited - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Ik ben zo excited - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Ik ben zo excited

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

18 Oktober 2010 | Nederland, Katwijk-Midden

Nou uit pure verveling een eerste berichtje waarna de tweede pas over anderhalve maand gaat volgen... Maar we zijn er in elk geval al helemaal klaar voor en de kou ben ik nu ook al zat dus ik kan niet wachteeeeen!!!

  • 19 Oktober 2010 - 01:28

    Gaby:

    sjaan!! waar ga je heen dan? ik ben druk bezig met een blog te schrijven, het is te lang geleden! xxxxx

  • 19 Oktober 2010 - 09:50

    Anna :

    Ten eerste: nogmaals bedankt voor de verjaardagverrassing, ik was ontroerd. Echt, ik vond het heel lief van jullie. kus.
    Ten tweede: je kunt nu wel doen alsof je al bijna in Azie zit, maar er kan jou nog heel wat te wachten staan voor je vertrekt. Zo heb ik toen ik een jaar of 15 was ooit op 15 november op natuurijs geschaatst! In de duinen. Ik zat toen op de Mulo en de leraar zei dat we het in onze agenda moesten noteren omdat het best bijzonder was. Ben het daarom nooit vergeten. Tip: haal je schaatsen alvast uit het vet. x
    Gisteren redelijk angstig avontuur beleefd in duin met kalf en moederkoe. Benieuwd? Er zijn foto's. Voorstraat 61.

  • 19 Oktober 2010 - 14:30

    Anne:

    hahahah ik wou dat ik ook al weg kon ! :)

  • 20 Oktober 2010 - 13:35

    Niki:

    er is ook bijna niets leuker dan REIZEN en helemaal met je zus! Emilie en ik zijn net terug uit Berlijn
    één X uit Den Haag

  • 21 Oktober 2010 - 13:58

    Manouk:

    Huhhhh, ben je alweer gestopt met je studie:P?

  • 14 November 2010 - 22:41

    Niki:

    ik hoop jou en Caroline nog even te zien voordat je aan het reizen gaat X niki

  • 16 November 2010 - 10:49

    Anna:

    Heb je je tanden extra verankerd?

  • 25 November 2010 - 09:56

    Benno!! :P:

    Ben benieuwd Tanja Sjaan! :P

  • 26 November 2010 - 09:00

    Karin:

    Goeie reis Jeanette en Carolien. Geniet, maar drinkt met mate :-).
    Ik ga jullie avonturen de komende maanden volgen hoor. x

  • 26 November 2010 - 21:17

    Bonnie :

    Heel veel plezier, we zullen je in de gaten houden :-)

  • 27 November 2010 - 13:36

    Ilse:

    vanaf nu ga ik jullie officiele stalker zijn en al die jaloersmakende berichten volgen. Ik bedacht me vanochtend dat we gister nog overtuigd waren dat we in de zee gingen zwemmen. goddank is het er niet van gekomen... sjaanie en Ca I love jullie. hou elkaar heel, dat is leo en ik ook gelukt. dus jullie kunnen het dan helemaal.
    sjaan ik ga die mooie dansmove van gister van e missen. Ca ik ga dat gezellige hoofd van donderdag missen.
    ow ja en sjaan: niet gaan mountainbiken. (was je ws ook niet van plan)
    Xxxxxxxxxx en extreem veel liefde. ils

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Katwijk-Midden

Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 55418

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: