We ben d'r!!!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu We ben d'r!!!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

We ben d'r!!!!

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

30 November 2010 | Vietnam, Hanoi

Hoi allemaaal,

We zijn veilig aangekomen in Hanoi. De reis duurde heel lang maar gelukkig ben ik een slaapmonster dus voor ik het wist waren we er. Het is hier echt helse drukte niet normaaallll meer! Als je de straat over wil steken moet je tussen de scootertjes door springen en iedereen loopt aan ons te hangen enzo. Maar dat geeft allemaal niet het is hier ook echt tof het ruikt heir net als in Ghana! We hebben nu net eindelijk een internetcaf'e gevonden en zitten tussen 30 minderjarige gamertjes hehe. Nou goed als we echt iets beleven dan zal ik het opschrijven. Dikke kusssssssssssss!!!!!!

  • 30 November 2010 - 06:45

    Lisa:

    Fijn dat jullie veilig en heel aangekomen zijn. Zal vooral voor jullie oma wel een geruststelling zijn:P Nu gaat het avontuur beginnen!
    Enjoy!

    xx

  • 30 November 2010 - 07:46

    Niki:

    Wat ben ik blij te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en nu alleen maar genieten van alles dat op jullie afkomt en wel `n beetje met verstand há há dikke kus uit Den Haag X

  • 30 November 2010 - 08:37

    Gerdine:

    ha jeanet, geniet ervan.
    hebben ze daar ook bike's?
    kijk uit!
    Gr Gerdine

  • 30 November 2010 - 10:12

    Dagmar:

    Hoi Jeanette,
    gelukkig zijn jullie goed aangekomen, geniet er van he.
    Hier is het nu echt brrrrrrrrrrrrr, en er ligt sneeuw.
    ik ga nu lekker door het duin glibberen en straks gaan we met zijn alle eten, jammer dat je daar niet meer bij kon zijn.

    x
    Dagmar

  • 30 November 2010 - 13:38

    Jana:

    spannend!!!!!!!
    xx

  • 30 November 2010 - 14:31

    Ilse:

    Fijn dat die heerlijke koffiebonen lucht rondom jullie hangt.
    Zitten jullie al in een super de luxe hotel voor een euro?
    En blijf lekker komen met die leuke verhaaltjes.
    love jullie baby's

  • 30 November 2010 - 16:24

    Anna:

    Ik weet dat het nergens op slaat maar Kijk goed uit he? Heeft Caro het ook naar de zin? xx voor beide.

  • 30 November 2010 - 18:17

    Miel:

    Ik ben blij dat je veilig bent aangekomen! Heel veel plezier op weer een spannende reis, ik ga wederom genieten van jouw heerlijk geschreven verslagen! Liefs van Miel

  • 01 December 2010 - 11:22

    Jana:

    hoe is de temperatuur?
    xx

  • 01 December 2010 - 12:12

    Corry:

    Hoi meiden, ik ga jullie lope te vollege (keken jullie wel eens Neonletters ?) en wens jullie een fantastische reis !! Geniet !!! XX

  • 01 December 2010 - 20:42

    Maria..:

    Hallo reislustige nichtjes van me....!

    Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie nu kunnen genieten in het warme (jaloers het is hier -7 gevoel -15)Hanoi..
    Nu is het wachten op jullie moedertje!

    Heel veel plezier en geniet!

    Liefs van de Remmelzwaaltjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 55413

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: