Ik ben weer op de been! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Ik ben weer op de been! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Ik ben weer op de been!

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

12 Maart 2010 | Ecuador, Quito

Nou het was me het weekje wel. Zondag dus van mn fiets af gelazerd en de rest van de dag in het ziekenhuis doorgebracht. Maandag naar de tandarts die me vertelde: óf hier implantaten nemen á 4000 dollar óf onmiddellijk terug naar Nederland en het daar laten doen. Dinsdag kutstress met de verzekering en met gevaar voor eigen leven het geld in cash naar de tandarts gebracht. Woensdag weet ik niet meer (ik schijn geopereerd te zijn maar werd om 18.00 wakker in het hostel). En donderdag werd het weer leuk! Want toen heeft de lieve orthodontist mijn faketanden erin geplakt! In het hostel was iedereen heel blij voor me dat ik weer een volle smile had en dan vooral de schoonmaakster die me erg linda vind. Nouja goed en maandag gaan dus de hechtingen eruit en tot die tijd moet ik me zien te vermaken in Quito.. Vandaag heb ik uit pure verveling een piercing in mn oorflupje genomen en een beetje over de toeristenmarkt geslenterd. Maar wat doe ik van het weekend!!! Misschien ga ik wel naar Baños dan heb ik dat ook weer gezien. Nou allemaal dat was dan de update over het tandendrama, het gaat weer errugg goed met me en ik heb ontzettend veel zin om lekker naar het strand te gaan! Adios hasta luego.
xxxxxxxxxx

  • 12 Maart 2010 - 19:30

    Bert:

    Hoi liefie, wat een mooi oorflupje!!! ;-) En die tandjes zien er ook goed uit, maar is het niet een beetje masochistisch om na zo'n ziekenhuis/tandarts ervaring maar weer gelijk in je oorflupje te laten prikken?? nou ja, misschien ook wel goede timing, je zit nu nog onder de anti biotica...
    Hele dikke kussen liefie blijf schrijven en je weet wat Loesje zei; geniet nooit met mate!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 12 Maart 2010 - 19:32

    Bert:

    Je weet trouwens wel wat Baños betekent??

  • 12 Maart 2010 - 22:32

    Niki:

    Hi Jeanette,ben zo blij voor je dat het ergste achter de rug is, op de foto ziet het er goed uit,de tanden bedoel ik!
    Doe maar `n beetje rustig tot de hechtingen eruit gaan, beter voor je hoofdje.En dan weer gaan genieten, maar niet meer van die hele stoere dingen doen.Big hug X


  • 13 Maart 2010 - 00:19

    Corry:

    Lieve Jeanetje, wat een pech !! Uit de band springen is leuk, maar uit de bocht vliegen ...!? Maar, je hebt je er weer kranig doorheen geslagen ! Nog ff een paar dagen low profile hè ! Liefs, ook van Gert XX

  • 13 Maart 2010 - 12:38

    Arjan:

    zo,tijd voor een nieuwe afdaling!!nee hoor geintje,ben blij dat je weer wat beter voelt en je ziet er weer mooi uit.Doe nog een beetje rustig aan dan herstel je sneller!!

  • 13 Maart 2010 - 18:55

    Pieter:

    goed te horen van je!

  • 14 Maart 2010 - 06:58

    Leo :

    lieve jeannie ookal kan ik het ook gewoon zeggen ik ben zooo blij datj e er niet mee zielig uit ziet! xx leo

  • 14 Maart 2010 - 12:46

    Anne:

    ik ben erg blij dat je die piercing niet zelf erin hebt geschoten :) En het staat je goeeeeeed! I love your oorflupje ! en ik mis je stiekem ook een beetjeeee (hoewel dat eigenlijk nergens op slaat want normaal zie ik je soms ook zolang niet maar het feit dat je daar bent maakt het toch anders!) dikke knuffels !

  • 14 Maart 2010 - 14:22

    Sjaak:

    Op 24 Maart vlieg ik naar Quito. Ben daar tot de 31ste. Als je er dan nog bent eten we samen een "cobayo" ??

  • 14 Maart 2010 - 18:28

    Josephusje:

    Jeetje Jeanet hoe krijg je het voor elkaar om je tanden eruit te fietsen! Gelukkig heb je weer een paar nieuwe erin ;)

    Veel plezier op je vakantie met al die knappe Brazilianen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 55407

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: