Ja, het is hier nog steeds paradijs - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Ja, het is hier nog steeds paradijs - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Ja, het is hier nog steeds paradijs

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

14 Maart 2010 | Ecuador, Quito

Dag allemaal!

Het is weer een heerlijke ochtend in Ecuador en Leo, Ilse en ik hebben een waanzinnige kater dus we zijn lekker sloom aan het internetten. Ik ga even vertellen over de afgelopen dagen. Donderdag had ik dus weer een killer smile en ben ik gelijk gaan genieten van het feit dat ik weer vast voedsel kon nuttigen. Met de hele nederlandse toeristenpopulatie zijn we gaan eten bij de Ecuadoriaan. Lekker hoor!
De volgende dag ben ik uit verveling op de markt gaan slenteren en piercings laten zetten enzo. ´s Avonds een beetje gesocialized in het hostel wat errug grappig was. Er lopen echt debielen rond en je kan lekker met iedereen een praatje aanknopen. Er was bijvoorbeeld een sloveen van in de vijftig ofzo (ik heb nog nooit zo´n hardnekkige midlife crisis gezien) die zat rustig op de picknicktafel een lijntje te snuiven. Dat nam niet weg dat ik m graag mocht en in ruil voor twee paardenpijnstillers die ik van de tandarts had gekregen mocht ik even mn lieve tweeling bellen op zijn telefoon. Toen kwam ene Diego (die we al een beetje kennen) vragen of ik mee uit wilde. Nou dat vond ik als eenzame ziel hier in Ecua heel gezellig natuurlijk. Met zijn debiele vrienden hebben we lekker biertjes gedronken. Het is hier goed vertoeven. Oja en de volgende ochtend aan het ontbijt begon de barman van het hostel ook al doodleuk te vertellen dat ie de hele nacht had lopen snuiven enzo. Het valt echt op hoe mensen hier zware drugs gebruiken alsof het koffie is ofzo. Nouja goed ik laat me er in elk geval niet mee in behalve dat de cocktails me hier wel erg goed smaken. Euhmm nou en toen was het zaterdag en toen gingen Manouk, Lotte (van het studentenhuis) et moi 2,5 uur in de bus zitten. Jongens, ik heb echt met open mond naar buiten zitten staren. Het landschap is zoooohooohohooo mooi hier verdikkeme! Dat was dus al heel leuk maar leuker nog was dat onze reis leidde naar thermische baden ergens in de middle of nergens! Het was echt heerlijk warm water en je zat lekker op de mooiste bergtoppen uit te kijken en roofvogels te spotten enzo. Prima dagje dus en we kwamen lekker verbrand weer aan in Quito.
Na het eten ging ik weer loserig bij het hostel zitten omdat ik op Ilse en Leo moest wachten die zonder telefoon terugkwamen uit de bush. Toen kreeg ik ´JIJ komt zeker uit Nederland´ naar mn kop geslingerd van Michiel die we dus gisteren hebben ontmoet en die hier lekker in zn eentje zit te relaxen. Voor de kenners; net Rob Rudolf. Mijn lieve liefjes die ik echt had gemist kwamen ook aanzetten en met de nederlandse delegatie hebben we weer een of andere salsaclub onveilig gemaakt en teveel cocktails genuttigd. Ik heb me dooooodgelachen om Leonie die had toevallig 1 drankje teveel op en dan gaat ze zo lekker om alles lachen nou het was weer ééénig. Lieve mensen dat was weer ons levensverhaal ik ben echt heel blij dat ik toch nog mijn reis kan voortzetten met een volledig gebit etc. Het leven is mooi!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Oja en vaders Baños is gewoon een dorp en el baño is het toilet heerlijke betweter dat je er bent! Ik probeer trouwens tegen je te praten op msn!!! Ennnnnn bedankt iedereen voor de meelevende berichtjes en Sjaak ik wil je heeeeeeel graag zien!!

  • 14 Maart 2010 - 19:43

    Elizabeth:

    heeeeee jeanettje!! gelukkig zitten al je tanden dr weer in!! en n leuk nieuw gat in je oor :) staat leuk! was heel rustig vandaag in burger, niks gemist! veel plezierrrr daar en niet meer fietsen hoor...;) xxx lies

  • 14 Maart 2010 - 19:46

    Lisa:

    leuk je verhalen jeanette! grappig om je even gesproken te hebben hahah!
    have fun xxx

  • 14 Maart 2010 - 23:53

    Carolien:

    lief kinnekeee leuke foto zit er bij die vorige! hoorde net je voicemail was aan het werk:( ben di wo vr/za avond en zo vrij, leuk gat heb je!!XXXXXXXX

  • 15 Maart 2010 - 08:36

    Marieta:

    je schrijft echt vet enthousiast ik word er helemaal wakker van.

    ZUIP MAAR LEKKER VERDER!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 55411

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: