Lekker Buckets - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Lekker Buckets - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Lekker Buckets

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

30 December 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi hoii,

Ondertussen zijn we van eiland gehopt, van phangan naar phi phi en dat was een hele goede keus. Had rin was echt superlachen maar het enige wat we er gedaan hebben is 's nachts dansen en overdag op ons bed liggen.. Dat kwam o.a. omdat we op onze eerste stranddag zooo verbrandt waren dat we bijna niet meer konden bewegen. Wij hadden nog geluk want we hebben een roodharige engelsman gezien die in slaap was gevallen in de zon en nu de rest van zijn vakantie ingetaped met een infuus loopt!!! Geen grapje! Heel veel toeristen hadden wel ergens een verband of liepen met krukken. Dat kwam doordat die bij de full moon party's van een podium waren gelazerd of in een brandend springtouw waren gevallen. Nou in ieder geval hebben wij het bij een rode buik gehouden en een forse kater. Want de drankjes worden alleen per emmer verkocht!! Nou dat was allemaal heel sensationeel daar maar 3 dagen was meer dan genoeg:D Gelukkig wilden Hans en Joos en Lipu (met zijn 5-en zijn we de hollandse brigade) naar Ko Phi Phi verhuizen om nog een beetje een gezellig oud en nieuw te hebben zonder ongelukken hahaha. Nu zitten we hier dus al weer 2 dagen waarin we al 10 keer meer hebben uitgevoerd dan onze hele tijd in Had rin! Gisteren zijn we een heuvel opgeklauterd om badend in het zweet het uitzicht te bewonderen. Daarna hebben Joos en ik onze benen en okseltjes en bikinlijn laten harsen!! Omdat het hier heel goedkoop is namelijk, haaah nou het was echt heerlijk hoor pfoe.. Enn vandaag zijn we op een tripje geweest om te snorkelen en kajakken. Wow dat snorkelen is zo tof!!!!!! Alsof je in Sea life rondzwemt! Echt alle kleuren vissen hadden ze en ik heb zelfs een haaitje gespot!!! Nou dat was even een korte update, ik heb nog 1000 grappige verhalen over die feestjes maar dat komt later wel. Dikke kus en alle liefs uit Thailand!!! xxxxxx

• 30 December 2010 - 16:32

Leo:

het klinkt weer fantastisch allemaal schatten heel veel plezier en een goed uiteinde.. zal aan jullie denken als ik 1 januari de noordzee in ren.. XX leo

• 30 December 2010 - 17:09

Daan En Niek Spier:

hoi hoii,

Uit een besneeuwd Kattuk de groetjes van ons. Het klinkt leuk jullie vakantie! Tante Jana was hier net en heeft ons die mooie vlinders gegeven. Bedankt!
    Veel plezier nog en tot in het nieuwe jaar. DOeiii meiden x x Niek, Daan, Jeroen & Pauline

• 30 December 2010 - 17:15

Anna:

Mijn competitiedrift speelt op. Leo is me net steeds voor, vlgs. mij slaapt ze op haar laptop. Volgende x ben ik de 1e!
    Wat hebben jullie een heerlijk leventje daar! Met zo'n ervaring kan je toch niet meer normaal functioneren in de maatschappij als je weer thuiskomt! En dan zon, zee en snorkelen oooooooooooooooh heerlijk! Nou kinders, geniet nog lekker maar blijf wel oppassen hè?
    Zeker wel lekker rustig zo zonder een moeder die zonnebrillen naar monnikken gooit? sommige mensen leren zich nooit te gedragen. kus kus en hou

• 30 December 2010 - 17:16

Anna:

je taai!

• 30 December 2010 - 17:52

Ilse:

gringo chica's: klinkt als een paradijs mijn lievelingen... behalve dat harsen dan.. liefde

• 30 December 2010 - 17:55

Ilse:

ow en Anna: dat kan idd kloppen. Ik trof Leonie gister aan als een levend lijk liggend op haar bank, gilmore girls te kijken op haar laptop. (er is hier nog niet veel veranderd sjaan en ca)
    en ik doe mee met de boycotactie. Xx

• 30 December 2010 - 18:45

Jana:

Hoi meiden,
    heel veel plezier en een goede jaarwisseling.
    Hou van jullie, sterkte de komende dagen........

• 31 December 2010 - 11:12

Petra:

Wow ik ben zo jaloers Koh PhiPhi.. ja dat snorkelen is mooi hè!!! Gelukkig gaat alles goed met jullie, en zo gezellig dat jullie collega's tegen gekomen zijn..
    Updatje van mij hier in het saaie sombere noordwijk..Maar eerst ons Benidorm avontuur... Hou je vast (grapje hoor het valt allemaal mee) We vertrokken vrijdag de 19e rond 1 uur, net op tijd want er viel steeds meer sneeuw en er werd al vanalles voorspelt!! Maar goed het viel ons reuze mee de reis verliep voorspoedig!
    Benidorm ach ja de gemiddelde leeftijd 60?? Wij haalden het gemiddelde naar beneden..Maar goed het beloofde weer was niet zo als gedacht we hebben welgeteld 3 uur mooi weer gehad, en dan niet in bikini hoor, maar gewoon met vestje... Fietsen gehuurd, ik op een E-bike (electrische fiets!) Jeeh dat is echt gaaf hoor, mijn excuus was dat ik Rowan achterop moest nemen hahaha en dat valt niet mee als de wegen veel omhoog gaan.. Maar goed Leo's broer en schoonzus waren blij verrast en dat is toch wel leuk. We hebben ook nog genoten van ons favoriete tapas tentje en daar heerlijk met de jongens gesmuld.. En daar hebben we dan 2008 km!!!! voor af moeten leggen.. We konden nooit te lang weg want anders zat Harley te lang alleen in de camper! En dat vonden we dan ook weer zo zielig.. Maar goed het weer viel dus tegen, Albert en Sil hadden ook een eigen afspraken en vrienden dus na 4 dagen hadden we het eigenlijk wel gehad. We hadden ëën van de kerstdagen afgesproken te gaan eten in Benidorm Palace met Flamingo show maar dat hebben we niet gehaald hoor, we waren s morgen s nog wat aan t fietsen en s middags (vrijdag de 24ste) zaten we weer in de camper naar huis..zonder gas!! en dat is koud s nachts, en als blijkt dat dan ook de restaurants gesloten zijn en je dus niet kan koken (geen gas en elektra) dan sta je daar dan en een verlaten Blanes. Volgende dag verder nou dat was ook niet van lange duur want er was veel wind (windkracht 7/8) en dan gaat zo'n campertje heen en weer hoor en die afgronden ernaast is ook niet geruststellend..dus op een parkeerplaats zonder faciliteiten gestopt ergens bij Perpignan.. Eten bestond uit verpakt geroosterd toast en een pot appelmoes (1ste kerstdag!!) en veel jokeren.. s nachts met z;n 4en in een bedje van 140 cm bij 190 cm om elkaar warm te houden.. En toch we hebben vreselijk gelachen om dit alles en we kunnen het hebben toch..... s Maandags snel inkopen gedaan, ook hadden we gas gevonden en snel door naar huis Oh en 2e kerstdag lekker gegeten bij Buffelo's hoor.. Gelukkig waren de wegen ondanks de voorpellingen goed begaanbaar en waren we dinsdag rond 13uur weer lekker thuis..
    Leo heeft het Spanje/Benidorm nu voorlopig uit z'n hoofd gezet en in de winter met de kinderen in een camper hoeft ook niet

• 31 December 2010 - 11:19

Petra:

meer. (Hij was ineens verzonden sorry, maar ik was nog niet helemaal klaar!) Conclusie we hebben weer wat geleerd, hahaha. We zijn nog niet toe aan Benidorm!!!! Geniet jij/jullie maar lekker van PhiPhi en heeeeeel veeeeel plezier met oud & nieuw aldaar... Een spetterend en vooral zonnig 2011 voor jullie allemaal daar..
    Dikke kus en knuf van ons!!!XXXX
    Zal blij zijn als we straks weer op strand zijn!! Leo is trouwens heel druk om het jaar rond te gaan!!

• 04 Januari 2011 - 19:07

Alies Schonenberg:

Wat hebben jullie toch een spannend leven, geweldig, ik ben echt niet jaloers hoor......Ik vind het heerlijk dat jullie het leven pakken....
    Gelukkig is het januari en we tellen de dagen, uren, minuten, seconden af om weer gezellig op het strand te zitten, met een heerlijk glaasje rose, of een liefmannetje.... ondergaand zonnetje. Geniet nog even lekker van dat prachtige Thailand, misschien dat wij - oudjes- volgend jaar ook eens die richting op gaan. eerst gaan we "overwinteren" in Florida, 27 febreuari vertrekken we.
    Nou Jeannettje je hebt nog heel wat leuke gave dagen te gaan, we denken aan je.
    Alies, je adoptiemoedertje

• 05 Januari 2011 - 14:15

Gerdine:

Ha Jeanet, een stralend 2012 gewenst .met veel zon.Het begint alvast goed.
    Wij zijn in '87 in Thailand geweest, mooi land .Ik herken wel het één en ander.Geniet ze.Gr Gerdine