Weer over vanalles he,, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu Weer over vanalles he,, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeanette Waard - WaarBenJij.nu

Weer over vanalles he,,

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

07 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo hallo hallo

Vanaf nu af aan ga ik proberen om weer blogjes te schrijven want ik moet nu zoveel herinneren dat ik er gewoon hoofdpijn van krijg. Eeeeeeens kijken. Ko Phi Phi was een grote aaneenschakeling van luiheid, ik weet dat ik anders zei maar na dat ene snorkeltripje hebben we alleen nog maar op het strand gelegen. Gelukkig was ook daar weer een groot uitgaanleven zodat we een reden hadden om uitgeblust te zijn. Bovendien had onze knuffelbrabander last van zijn buik en Carolien en ik last van onze portemonnee dus we deden het allemaal rustig aan. Behalve met oud en nieuw natuurlijk!! Voor het eerst in duizend jaar zagen we er niet uit als een stelletje vertrapte holbewoners en helemaal fabulous stonden we om 00.00 op het strand de champagne te ontkurken. Het was echt top en helemaal gezellig want er was een knalvuurwerk, slechte slechte top 40 hits en een hoop dronken toeristen. Na een lange nacht dansen sliepen we lekker het nieuwe jaar in.

Nou bij deze: Lieve mensen van het goede leven, ik wens jullie alle mooie dingen die jullie voor jezelf wensen en zodra ik je tegenkom in Nederland krijg je een dikke pakkerd van me! Gelukkig 2011!!!

En toen was het tijd voor actie natuurlijk dus na een paar weken luieren zijn we dan toch maar richting jungle vertrokken. Het was een hele gezellige jungle met een mooi pad om te hiken zonder gids. Als je me kent dan weet je dat ik dat heel fijn vind, zonder gids omdat ik natuurlijk zo'n beetje de meest eigenwijze persoon van de bollenstreek ben. Helaas heb ik de hele dag liggen zweten onder mn klamboe'tje van de koorts terwijl de anderen lekker aan het hiken waren zonder gids. 's Middags kwam Carolien terug met een gezonde maaltijd bestaande uit pistachenoten en yoghurt. Ze zei: we gaan dit gezellig op de veranda op eten! Ik dus in mn onderbroekie op de veranda met mn zakje nootjes, zijn we binnen 2 tellen omsingeld door apen!!!! De eerste schoot al langs mij om Carolien haar achteloos neergegooide zakje te snatchen. En ja hoor, toen werden alle blikken op mij gericht! (Sta je dan te gloeien van de koorts in je ondergoed.. Apen hebben hele enge nagels wist je dat??) Dus ik smijt in doodsnood mijn zakje nootjes van de veranda af en toen waren er gelukkig een paar afgeleid. Maar om naar binnen te komen moest Carolien er nog 1 tussen de deur pletten want je wil natuurlijk geen aap in je bed. Nou ik was best blij want ondanks mijn bedliggerij heb ik toch nog een hoop apen gezien! Na de jungle zijn we richting Bangkok gegaan met de nachttrein. Heel leuk weer want wij zaten natuurlijk naast de Disco-coupe en elke keer als de tussendeur openging hoorden wij the YMCA of the Final Countdown en allemaal juichende mensen. Echt niet gezellig als je zelf te lui bent om uit je slaaphokje te komen. Nouja vooruit, nu zijn we dus in Bangkok. Ik word er geen wijs uit, uit deze stad. Het is zooo groot hier en bovendien moet ik de hele tijd koopaanvallen onderdrukken. Echt vermoeiend. Maar vandaag hebben we de hele dag in een bioscoop gezeten zo groot als Flevoland, dat was niet verkeerd ik zat wel te genieten!! Jammer genoeg hebben we net wel Hans en Joosie na 3 weken dolle pret uitgezwaaid maar we zullen de fijne tijd met ze koesteren (slijm slijm). En bovendien halen we over 2 weekies alweer onze pappi en onze Niki van het vliegveld! Jeeeeeeee nou dag allemaal ik ga lekker sushi eten dikke zoenen xxxxxxxx

  • 07 Januari 2011 - 13:41

    Leo :

    Muuahahaha Anna ik heb je weer gebeat! Wederom ik, leonie dronkert, internetverslaafde zonder leven, die het eerste een reactie post! Ik lig hier helemaal in een deuk om jullie apenavontuur, beterschapjes en hou die portemonneetjes dicht! Kussies van leo

  • 07 Januari 2011 - 13:44

    Ilse:

    ik was weer eens te laat... :(

  • 07 Januari 2011 - 13:49

    Arjan:

    hey jeanettt en carolien,een heel fijn nieuwjaar gewenst namens de oudjes uit rijnsburg.smak,smak.
    zo te lezen hebben jullie het hardstikke druk daar(.......)veel plzier nog!

  • 07 Januari 2011 - 15:30

    :Petra:

    Zal ik ook maar mee doen dan?? Ik ben ook te laat!!!!
    Heerlijk hoor sjaan je verslagen..Zal wel ff schrikken zijn geweest met die apen denk dat mijn broekje vol had gezeten..Ben je wel alweer opgeknapt?? en wie is die knuffelbrabander toch niet die uit big brother hè, of is dat voor jouw tijd??? Nou scheet kijk uit voor apen en niet meer ziek worden hoor!! XXX

  • 08 Januari 2011 - 15:16

    Anna:

    Zo Leo, ouwe mensen uitlachen he, jus watch me, gna gna gna...
    De strijd is los en alles is geoorloofd.

    Lieve J en C. Ik geloof dat ik jullie hier heb horen gillen met die apen, kan dat? was het om een uurtje of vier? Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst vanuit de shop en nog veel plezier daar.
    Weet je, het is jammer dat oude gebruiken verdwijnen, want anders zouden de eventuele kinderen van Caro later in Katwijk worden aangeduid als "jae maid, dat is er ien van de aepekneller." Hoorde daarnet van iemand die in een soortgelijke situatie door een grapjas een banaan in haar decolete kreeg gestopt. Die werd natuurlijk in no time gejat door aap 1, waarna aap 2,3,4 enz. ook enthousiast in haar topje gingen graaien. Nou meiden, love and kisses van tante Ant

  • 08 Januari 2011 - 19:04

    Jana:

    Nou tegen zoveel verbaal geweld kan ik niet op dus zeg ik maar gewoon dat ik blij ben weer iets van jullie te horen en dat jullie zo goed voor elkaar zorgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Van oma ook een dikke zoen!!!

  • 10 Januari 2011 - 15:43

    Nadine:

    Jeanie, ik lach me kapot om jou verhalen.. Heel veel liefs, en geniet! ik ben jaloersss!

  • 10 Januari 2011 - 23:47

    Bonnie:

    Jullie vermaken je nog steeds goed dus! Vanuit koud Hollanda een heel gelukkig, gezond en strandrijk 2011 gewenst!
    Gr. De Badmeeesters

  • 11 Januari 2011 - 08:27

    Marja Langmuur:

    Gelukkig lees ik dat jullie je prima vermaken.
    De groetjes vanuit een regenachtig Katwijk

  • 11 Januari 2011 - 12:44

    Maria:

    Wat is het fantastisch allemaal zeg!!
    Ik wil ook aapjes om me heen

    XXX

  • 12 Januari 2011 - 14:44

    Brass Monkey:

    Tranen in m'n ogen van jullie apen verhaal.. Ik zie Ca al blij lopen met haar nootjes om vervolgens omsingeld te worden door apen, geweldig, hahaha. GENIET! x Steph

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Jeanette

Hier heb ik al veel geblaat over voornamelijk Noord-Amerika en nu ga ik dat hopelijk ook veel doen over Zuid-Amerika (en in de toekomst natuurlijk nog over veeeeeeeele andere reizen).

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 55408

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 23 April 2016

Rrroadtrip Portugal

28 November 2010 - 02 Maart 2011

Overwinteren in Azië

01 Maart 2010 - 28 April 2010

Ecuador y Peru

10 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Bouwen in Ghana

05 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amerika baby!

10 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Bouwen in Ecuador

07 Oktober 2019 - 30 November -0001

Het verre oosten

Landen bezocht: